bbarasophie

Alla inlägg under december 2011

Av sophie karlsson - 27 december 2011 23:47

tjatja bloggen, saknat mej ? hhaah nej dååå"

vart inge moa idag ,hon söver hos mej på fredag istoch då blire inspelning  :)

så blec med jessica på stan idag  och handlade pyjamas shorts, och 2 tröjer och lösnaglar på mellandags rean :)

sen drog vi till hennes farmor och va där en stund.Nu sitter vi i skog hos hennes faar, och chiller jarne.

Har spelat hockeyspel, hahah jag fuskade verkligen inte, och tysndaden som uppstog när jag gjorde första målet.. .thihi.

men ni får hare!  

Av sophie karlsson - 26 december 2011 13:22

vore i challa i ngn timme med älskling (mamma&pappa va med också men hände inte med dom hehe)

Glömde plånboken i bilen ,typiskt mig de. Fick en jätte fin tröja av älskling som förvägpresent till mej  ,heeh tack babe  och så fick ja kläder av mamma, tights,jeans och röd kofta ,som förvägspresent, och så får man en mobil ,så vet ungefär va jag får när jag fyller år, hehe! 

Nu är älskling hemma ,han ska snart gymma, och jag ska väl sitte här och dryyga.

btw: träffade på carline J  i challa.

Kl 6 kommer brorsan  .


Av sophie karlsson - 25 december 2011 13:28

  snygg mobil , brorsan har en likadan nu tror ja  , kan ha undervattnet och sånt, yeaah ,

:)!

Av sophie karlsson - 25 december 2011 09:09

Har aldrig tyckt om julen jämt på det sättet längre sen min bror försvann  15feb 2010 .Men jag vart jämt nöjd ändå   massa fina paket fick man av dom nära och kära , tack !        s       sen fick man även mer saker.

  • 3 huvtröjer ,jättttteeeffiiiiina!
  • en parfym av älskling, en parfym av jessica ,och en a felix mamma/syrra! och beyonce och you rock fick jag av mamma :')
  • gooooodiiis
  • peeengaaar.
  • smink
  • bodylotion
  • örhängen

jätte nöjd med sakerna jag fick av carro,älskling,björn/june,joakim/vicki,mamma&pappa ,jessica och min kusin  (': <3

Av sophie karlsson - 24 december 2011 16:22

Lilla sophie är glad för det är jul , så   god juuul!

Av sophie karlsson - 24 december 2011 11:26

Julafton idag då ! Och min älskade vän jessica fyller 16 år ,så grattis till henne :) ska dra dit runt 12 och lämna julklapp och födelsedagpresent .Nu har brorsorna mina kommit hit och june och vicki.Ikväll kommer mormor&morfar och dom andra ,då kommer även tomten och man får  öppna sina julklappar ,tihihi.Men ni får ha en riktig god jul på er !Nu måste ja fixa mej och allt , älkling kommer ikväll .Fick parfym och halsband av honom igår som julklapp och av hans mamma fick jag parfym,smink och badsak ngnting, jätte nöjd ! tack ♥






Av sophie karlsson - 22 december 2011 11:30

Okej jag öppnade brevet på direkten när jag fick beygen ,fick 4 E asså 4 G och resten F asså IG! ._.

Men det är för att jag har prov jag har missat ifrån 7:an och sådära  och jag hade lämnat in svenskan och va helt klaaar med den! så hade gunilla redan betygsätt mig .. menmen dom ämnena jag kommer klara nästa termin iaf är biologi,matte,svenska, musik och sånt dära :) ska verkligen kämpa nu ,för ska göra allt frö att ja ska få godkänd :)!

Och det börja snöa som bara den här om dagen under veckan ,och nu hoppas jag det håller sej till julafton ,och det blir en vit jul♥

 

       

Av sophie karlsson - 21 december 2011 21:45

Ja idag vare sista dagen i skolan innan jullovet,  imorn äre julavslutning i skolan ,så sluter halv 11 !

Får reda på betygen imorn  också , men jag vill knappast titta för det kommer sluta med att jag river sönder papperna och springer ut och möllar mig själv.  Ett G fick man på religion,ett G på Syslöjd, och idrotten vet jag inte , men det är jag 99,9% att jag är godkänd i.Men vadfan liksom ?! hur mkt poäng är det, typ 10 ? shiit, BRA JOBBAT SOPHIE ,DU KOMMER FÅ DOM HÖGSTA BETYGEN AV DOM ALLA I SKOLAN! NEJ! det sluter säkert med att jag kommer  gå på IV    .Men neeej ,det ska jag fan inte göra, fgör jag ska gå på hotell & resurang i åmotfors! och jag ska fan bättra mej nästa termin i 8:an nu och i 9an ,för vad fan håller jag på med liksom ? vrf gör jag inte läxorna, vrf läser jag på proven dagen innan provet är liksom , jävla pucko jag är, jhag ska fan klara mej iskolan , nu låter jag som världens hästpluggnörden men men jag ska få Högst VG  och G ! inget IG!  

Jag har även några prov ifrån 7:an som jag har rester kvar av, men ska gta och plugga inför prov under lovet som jag har missat ! 

Presentation


Sophie Karlsson är mitt namn ,15år 9 månader & 2 veckor gammal hihi! brukar umgås med friends på fritiden och hitta på massa buus,går fortfarande på grundskolan i årkurs 9a :)från värmland, vill ni veta mer, bara skriv! puss

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards