bbarasophie

Alla inlägg under oktober 2011

Av sophie karlsson - 31 oktober 2011 22:57

Ja , ni ser ju vad rubriken heter ! jah & älskling åkte till carro runt 5 tiden  och a där och chillade en stund.Gav henne en liten present ifrån oss öfr hon fyllde år i onsdags :) Ett kedjeörhänge lr va det nu heter,  har ett likadant själv.

Ja, sen så skulle jag byta percing i överläppen men fick fan aldrig av den jag hade före, för han på tatoo skruver på så jääävla hårt! Så carro fick ta fram en tång och bryte sönder staven jag hade i läppen ,HAHA.Jävla vikken tid det tog för va liv rädd! Men nu har jag den nya i , men för långstav beställde jag ,ska ha 8 mm , har 10 mm  nu /:

Sen så  skickade anton en rapp låt han hade gjort, grym va han! :D Så sa carro att han kudnde göre en låt om  mej &carro  , så gjorde han de, och uuh ,man vart nästan tårögd.Han gjorde en låt om oss + min bror som försvann ungefär för 2 år sen .. Han ska länka den till mej  så ska jag göre en video .Får även va med han och göre inseplinger ,och a med på refränger,   ! Jätte glad! Han ska även hjälpte mej med rappning, när jag får studiomicen  :'DD

Sen så drog i till Shalom , och påvägen dit går  vi typ bakom en buske, så står det en onge där, typ 12 år , vet inte :s? Och han bah" DDDDDDDD:FUCK YOOOOOU!" Sen springer han iväg som en dåre och skriker" HELVEEEETE!!" Något fel på ongen ,HAHAHA. Gött skratt fick vi ;)

Men vore jätte rolig kväll ,  länge sen jag träffade carro ,vi får se till å träffes oftare syster ♥   carro :)  

Av sophie karlsson - 30 oktober 2011 19:02

Skriver hur möra dagen ser ut imorn , för kommer inte hinna blogga imorn.

Drar till stan  med älskling och ser om det finns ngt snyggt att köpe, för får 200 kr av mamma för hon fick dåligtsamvete för ja köpte kläder för mina pengar i k-stad igår xd .

Sen mot 6 drar  vi till Carro och  är där en stund,  hon fyllde år i onsdags, :)

Sen efter carro på vägen hem så  går vi till ica och köper saker som behövs till tårtan vi ska baka på  vår 1 års dag på tisdag! :D

nu drar jag ut och möter älskling, och går ut med hunden en sväng,puss.!

 

Av sophie karlsson - 29 oktober 2011 08:37

Nyss duschat, blir föna håret sen platta & seeen sminka !

åker till k-stad om en timme ungefär med älskling.Och ikväll blire ut med Michelle &Älskling ,Haha (;

Träffade på Jessica,elin,carro & amanda igår på kvällen Gick ju ut igår för å möte michelle jag & felix, så  va vi ute typ 1 timme och pratade & skrattade.Så gick vi hem till mej och såg på idol och hade det mys (': Michelle åkte hem runt halv 12 tror ja ,och älskling gick hem tidigare.

Men nu måste jag dra! Efter k-stad blire  ut med  och köre bus lr godis (; HAHA, vi är så tätte, bilder kmr!  

Av sophie karlsson - 28 oktober 2011 14:09

Dagen i skolan har gått rätt så fort. Jobbade bra idag på So:n tyckte Mia :') MOHAHA.

Blir  gå ner t banken sen , och sehur mycket pengar jag har på kortet + se om jag verkligen ha den koden som jag tror jag har? :s Annars blire å byte, den glömske sophiiiie.

Sover hos älskling idag lr han hos mej iaf, för blir upp  runt 9 ,för vi ska dra till Karlstad han & jag !

Jaja, men nu ska jag ta ngt gött å äte ,och sätte på kaffe ött morsan ..

Av sophie karlsson - 25 oktober 2011 21:39

Jag & älskling hade igentligen tänkt dra till Carro idag, men hon skulle till Challa med Therese. Så det var dra ner på stan med älskling och käka pizza  ! vart ingen fika, hehehe, tjocka vi ! 

Efter det så gick vi till tatoo och titte på piercinger som jag vill ha och såå   när jag ska ta hål i naveln efter egypten .

När vi kom hem så kratta vi löv på  min gård D:! tråkigaste vi vet, men vad gör vi inte för pengarna  ? ;)

Fick 100 kr var, och  älskling va så söt som då beställde en piercing till mej som förskott till  vår 1 års dag  :')) för dom pengarna han kämpade hårt för ,HAHA!

Nu ligger vi och ser på tv, ska snart sova.

Blir va med Saga imorn :) ' <3

 

Denna blev de, skit snygg tkr jag !

Av sophie karlsson - 24 oktober 2011 19:35

Tja, skolan har vore helt OK idag.ÖÖÖÖÖh, vore med hannah ,asså pallar seriöst inte med henne -.-'

 Nej dååå , jag älsakr henne :')! Vi har typ vore ute och solt kaker &godis ._. haha, Emin   kom sen och hjälpte oss lite, höhö.

Söver hos älskling  ikväll , så blir snart ta en snabb dusch  innan han kommer :) 

'

Presentation


Sophie Karlsson är mitt namn ,15år 9 månader & 2 veckor gammal hihi! brukar umgås med friends på fritiden och hitta på massa buus,går fortfarande på grundskolan i årkurs 9a :)från värmland, vill ni veta mer, bara skriv! puss

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards