bbarasophie

Alla inlägg under april 2011

Av sophie karlsson - 30 april 2011 12:57





VALBORG MED DOM BÄSTA! :D





Av sophie karlsson - 29 april 2011 14:14

Tjooobree, va händer jao ? Jajajaj, iaf så söv min älskade älskling hos mej :) vaknade runt 10 ,gjorde oss iordning ,jag skulle på stan med michelle & han skulle dra och gyma med Magnus.På stanså trallade jag & michelle runt, ochjag hade mina glasögon på mej ,shiiit kände mej skumm ;s.. Hittade dennshortan som är med på bilden påJc´för 89 kr,hadekostad 389 typ, och sen så köpte jag lösnaglar som michelle ska hjälpe mej med sen ,för 100 kr.Och 2sandwitch lr hure nu staves xd inte illade (;  fruktansvärt varmt äre ute, men fruktansvärt gött! Blir söve hos michelle idag ,se på talang & bigbrother ochsåådära, alltid ruuligt attva med den bruttan (: Nu ska jag ut och sola tills michelle kmr hem ifrå koppom , pussheejj!         


Av sophie karlsson - 28 april 2011 21:50

OUTFUT,

Tröjja från bikbok- 159 kr

Jeans från bikbok i oslo ? 200kr

Skor från HM fgör 130 kr? 

 
Av sophie karlsson - 27 april 2011 20:00

Dagen började med att jag åkte och hämtade ut mina glasögon,2 par har ja köpt :) Sen körde vi raka vägen mot karlstad, trevlie tur med pappsen där, goo göbbe!

Emma kom och mötte mej i krp v konsum, vart en stoooor kraaam :D inte sett henne sen förre sömmern på rixfm liksom , då fattar ni ? Så har tillbringat dagen med henne,min karlsta bruuuud de!;* Morbror(johan) kom och hämtade mej och så åkte vi t bergvik och åt & handlade lite, Fick 200 kr ;) Blir själv t möran imöra för dom jobbar och jag söver hos johan&dom .Kanske blir stan om emma kan :) hoppas! annars åker jag troligtvis själv ;p -.-

Av sophie karlsson - 27 april 2011 08:54

har man precis vaknat, och det blir gföre sej iordning sen drar jag & pappa in tillstanioch  hämter ut glasögonen mine;p höhhööö.Sen blire mot karlstad och träffa emma & viktor oh dom , och söve hos kusinen,så kmr ine kunna blogga lr ngnting :(  men hare gött dom sistadagera på påsklovet! :D och en bild på mej  när jag försökte bli blond, och jag blonderade 4 ggr och gissa om hur slitet det blev? felix tyckte jämt sönn om mej, och tyckte jag såg förjävlig hahah, ;) men nu är man brun,och man får nog fråga mamma lr june om dom kan klippa toppera ,annars kmr jag raka av mej ,serriöst!  

Av sophie karlsson - 24 april 2011 17:13

 

outfit !

Av sophie karlsson - 24 april 2011 15:56

Nuhar man städat och skurat alla rum !  shit, det tog sin tid.Pappa blev så chokad.Hahaha.blir äta nu och sen drar jag & michelle och köper massa hårfärg,  (; lr hon ska färga mitt hår t ljusbrunt sen slinger hon blont tills det blir blont (;  saknar min riktiga hårfärg. men hare gött sörni!:D



Av sophie karlsson - 24 april 2011 10:01

godmorgon alla, sovit gott? skriver fel gör man alltid, skrev ju tydligen " outside" ist för "outfit" tänkte ju på filmen


outside ja,så skrev de med,haha. Nu blire käka frukost sen göre sigiordning ,kunde inte va med lovisa så länge idag ,så får se vad som händer.Städa rummet och sådära iaf, för på tisdag kommer dom och tar kort på huset :) så måste juse fint ut vettni . Allt somjagharplanerat kmr säkert inte hända nu heler,för vettefan omjagska t karlstad nu lr inte på tisdag för min morbror jobber typ 24/7, men jag klarar mej liksom fint där? ;p  det är ju emma&vicke jag är uteefter;)  så vi får se, men hoppas på det bästa! Och Oslo.. jag villvara där längere än i 2 dagar ,för detgår så fort , men vi får se asså (:








Presentation


Sophie Karlsson är mitt namn ,15år 9 månader & 2 veckor gammal hihi! brukar umgås med friends på fritiden och hitta på massa buus,går fortfarande på grundskolan i årkurs 9a :)från värmland, vill ni veta mer, bara skriv! puss

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards