bbarasophie

Alla inlägg under juni 2012

Av sophie karlsson - 30 juni 2012 13:03

Mjaaa, igår så drog jag ut och mötte emelie sen kom erik C, så satt vi och snacka och skratta och hade sköj ! :D drog t donken sen & tjockade oss, träffade adde,hoffa och marcus där. 

 han som stog i kassan , HAHAHAHAHAHAHH fyfan vad jag garva när jag skulle beställa av honom , fan va jag kände mej elak ,men kunde ärligt talat nt hålla mej :c  vänta...AHAHAHAHAHAH!

Så... Nu ska man snart äte makaroner och kötttböölller hos mormor häär ;) sen blire fixa sej  & dryga lite mer framför datorn tills jag ska ner t tågstation ,kmr fram vid 21:00 på kvällen i oslo :) 

saknar reeeeeedan älskling assså :(  hoppas han köper nöe fint till mej (a) hahah nejdå, ellerjo .. det hoppas ja :D nej... huvudsaken är att jag får tbx han igen, så han nt störtar med flyget eller ngt, bara ör det så gör han säkert de...

 NEJ ÄLSKLING JAG BARA SKÖJE!

jajajaja, nu måse jag dra, för det är så drygt att blogga  :) pusshej ;*

hej

Av sophie karlsson - 29 juni 2012 17:42

fortfarande ingen nätverk hemma.

Men just nu sitter jag hemma hos mormor, ska söve här, för imöra drar ja t Oslo och stanner där  tills fredag :)

Drar snart ner på stan med emelie och träffer robin och några dääär:) yeaah!

19:30 ikväll lyfter flyget tillspanien, och i det flyget, sitter ääääälskling i :'( kmr sakna dej! men du är värd denna resan, så ha förbaskat roligt nu älskling ;)<3  

Av sophie karlsson - 20 juni 2012 14:54

Har inte bloggat på skit länge,beronende på att jag har vore i turkiet, kom hem för en vecka sen! det var skit gött där borta, var där med morsan :) 35+ grader varje dag! bara att det var en fruktansvärt äcklig turk där borta som taffsa på mej 24/7.. 

på skolavslutningen den 14 juni så drog man ut på kvällen, träffade massa trevlige fölk! drog först till bacon oför där vare fest ,men var nt så länge där . Drog ut tsm med rein,tommy,julius och emelie. Men sen vart det stan hela natten! & fyfan vad det barke tillsslut, en jävla turk försökte ge mej droger ,tack så möe igen Robin att du stoppade mej och polisanmälde! ♥ Vaknade upp på en parkbänk en vid 6 på möran ,för då stog morsan där & var asförbannad, HAHAHA .. Sen vid halv 7 kom rein hem till mej på möran, och var en aning full..söv till 5 på dagen.

Och jaaa nuuu så är man hos emelie, har söve här 2 nätter irad :) ho duscher nu ,´när ho är klar ska vi dra ner t stan  en stund, sen drar ja hem :)

 Blir nog åka bil en stund idag med ferm & emil :)

 imöra kommer älskling till mej ,för då är d 2 månader :D ♥  

btw: videoinlägg kmr snart! för att jag har ingen nätverk hemma så har ingen dator än .. för vi har flyttat in till stan  till en lägenhet, för vårt hus har vattenskader, så får nätverk om någon dag :)

Av sophie karlsson - 4 juni 2012 00:13

Älskling kom igår, och söv hos mej tills idag. vi hade massa mys med tacos,godis,film m.m

Vaknade vid halv 11 idag,försökte väcka rein men gick inte så bra,så jag sömnade om ja också.Och sen låg vi där och latade oss till halv 3 typ!

Mamma körde han till tågstationen ,tåget gick vid halv 5. Sen så var man med Emelie tills 22:30  hade det mys framför tv:n och kollade påbigbrother med henne:)

Ska väl lägge mej, men nt så lättt när man mår som man mår JUST nu.

Men jag får väl bara bita ihop och dra t på möran ,sen så är man ju bara i skolan till 11 på tisdag, sen drar man t turkiet i en fucking vecka! länktar tills ja kmr ifrån arvika asså!

blir va med älsk sen efter skolan, så söver han hos mej! :')

   

Av sophie karlsson - 2 juni 2012 12:56

Kul att det är folk som frågar mej här på bloggen om jag kan öre videoinlägg ist på mej , vore jätte kul det också, men det enda är att jag et nt hur ma lägger upp det `här på bloggplatsen ? ngn som  kan säga hur man gör och så ?  :)

  

Av sophie karlsson - 2 juni 2012 12:49

Igår så var man med emelie efter skolan, Drog hem till henne så gjorde vi oss iordning lite, sen drof vi dragpsleet och satt & drygade tills vi skulle få svar ifrån persson .Sen så drog vi & mötte persson &Måns vid Ica, så gick vi två med dom fyllosera till Timmys, för fixa cigg . Sen så var man på stan och var med massa goa fölk! Träffasde Elin tollefsen, som man nt hade sett på skit länge! Var med John ,fyfaan vikken rolig pöjk :') 

Rein skulle komma men han kom aldrig, hanlåg ist på akuten, men det går bra med han ,blir lördagsmys med han idag ♥ 

3 dagar kvar tills man drar till turkiet :D! 

Jag har nyss duschat nu och ska fixa mej ,sen blire  gå ner och möte älskling på tågstationen :)


Blir ni nt lite sugna på att åka hit ? ;)  

Presentation


Sophie Karlsson är mitt namn ,15år 9 månader & 2 veckor gammal hihi! brukar umgås med friends på fritiden och hitta på massa buus,går fortfarande på grundskolan i årkurs 9a :)från värmland, vill ni veta mer, bara skriv! puss

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards