bbarasophie

Alla inlägg under april 2012

Av sophie karlsson - 29 april 2012 12:05

Söve hos emelie inatt. Tjockat oss ngt enormt massa godis,chips,dricka och dipp & nördat oss vid daotrn . HEHEH.

Drar sart ut och höpper studsmatta  med henne ,HAHA! och senaere blir nog challa med henne :) 

Imöra äre Valborg, räkna med att ni kommer se 2 coola brudar då med massa sköna folk ? yeah ,vi snackar ommej och emelie då ;)


 Nästa helg så äre tänkt att jag&emelie ska ha en grillkväll hemma hos mej ,för är ensam hemma den helgen ,får se hur det blir ,men blir säkert som sagt de ,med gött fölk  :)


Av sophie karlsson - 26 april 2012 14:26

Rein har söve hos mig inatt, tog hand om sjuklingen mig :') mysigt ! ♥

Nu har jag nyss bränt ner låter t skivan .Ska fixa mej lite mer, sen drar ja t emelie vid 4 och så blire se på beatdown på sporthallen med henne.

Måste även få tag på carro idag ,för måste ha hennes hemnyckel, för ska låna hennes lägenhet imöra :)

:D

Av sophie karlsson - 24 april 2012 19:00

blev ebjuden att ta modellbilder t helgen :') 

blir på söndag ,tsm med Emelie ♥fett nice!

<3

Av sophie karlsson - 23 april 2012 19:46

Skolan idag  då ,var väl rätt chill  Slutade 15:15 tog bussen intill stan och träffade Rein .

Han tog tåget vid halv 7 ngngång tror ja ? så tog farväl där ..♥

 Den killen är så sjukt underbar!


Nyss åte mat,ska snart hoppa in i duschen!

Skriver med carro nu, ska liksom låna hennes lägenhet t helgen, ha lite "partyparty" där med vänner, (ydå fär man äntligen träffe rein igen, om det nt blir före :)


22/4-12 <3   

Av sophie karlsson - 20 april 2012 22:43

Hemma igen i lilla arvika.Kommer sakna barrnen på dagiset asså, för underbara :) Men borta bra ,hemma bäst !

Tror mamma&pappa aldrig saknat mej så möe, HAHA! 

Ska packa upp väskan nu och sånt,sen blire sänga.

Glömde ju hälften i oslo hos brorsan .. mamma och lärarn kmr inte tycka om mej nu .

glömde boken där jag har skreve vad jag har gjrot alla dagar på dagiset som jag ska lämna in,glömde bioligiboken,glömde mitt bankkort/id kort och min piercing, och säkert ngt mer...

 

Av sophie karlsson - 18 april 2012 22:05

Började 8:30 idag på barnehagen. Slutade vid 4, barnen där är ju fööör underbara!!:')

Bara två praktik dagar kvar, på fredag åker jag hem till arvika igen, hemma vid 22:00.

På lördag blire massa kos kos ♥

Nyss duschat nu, ligger i söffa och ser på paradise hotel, sen blire sänga för mig, börjar halv 8 imöra,och ska cykla dit...

Av sophie karlsson - 16 april 2012 17:50

Är på praktik  här i Oslo på ett dagis där June jobbar ! Jätte kul äre verkligen att va med dessa småttingar :'D

Fått pussar&kramar ifrån dom småttingerna! 4 dagar kvar på praktiken sen blire fara hemmåt till arvika, då äre helg igen, och då blire umgås med mina vänner igen :) 

Blir mat snart,sen blire skriva loggboken där jag ska skriva vad jag har gjrot undeer dagen på praktiken ,för sen blire redovisning för klassen för betygen :)

Av sophie karlsson - 14 april 2012 13:43

Va hos persson igår med emelie,simon så kom rydberg,martin & Måns också.Men dom 3 typ drog.Så vi andra drog t donken och så träffe vi Rein ♥  Så var vi ute och hade det sköj! Rein, va ju inte liiiite full .. HAHA! jävla vam na skratte. Drog hem t persson sen ,sömne vid 4 på natten, vakna vid 10 på möran för persson knödde sej som faaaan i sängen så kunde nt sööve ._. Nyss åte bakismat typ ,hihi ,blev donken! gullige mor som bjuder barasådär för hon är så bäst ! 

Vid kl 5 idag så kmr brorsan & Vicki, blir fira Jocke för den 19 april så fyller han 27 ååår :')♥


Rydberg & persson på bilden!

   

persssssooooon!

Presentation


Sophie Karlsson är mitt namn ,15år 9 månader & 2 veckor gammal hihi! brukar umgås med friends på fritiden och hitta på massa buus,går fortfarande på grundskolan i årkurs 9a :)från värmland, vill ni veta mer, bara skriv! puss

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards