bbarasophie

Alla inlägg under maj 2012

Av sophie karlsson - 29 maj 2012 22:31

Drar till turkiet på tisdag med mamma!

kommer hem 12 juni , så missar klassresan ,men vem fan bryr sej ? drar ju hellre t turkiet  

Sen äre skolavslutningen den 14 juni,då blire även utgång efter de  & fire att man  gått ur 8:an och blir en fucking 9:a! :D

Av sophie karlsson - 27 maj 2012 18:04

Var ute igår, kom hem vid 5 tiden på natten till emelie.

Var roligt i några timmar, sen så  barke de! 

 Hoppas det bara gick bra med Linus  ! Men det får ja reda på imöra när han&jag ska vaa  :)

Men annars vare faktiskt jävligt roligt att vara vid timmys & träffe alla rolige fölk som var där ! :)

Idag har man vore och badat i kolsjön med emelie ,och nu vänter man på Rein som ska komme t mej :d ♥


Av sophie karlsson - 24 maj 2012 23:17

Chill dag idag på skolan ,joooraah  Eftr skolan drog man  hem till emelie.Drog ut och träffade på Adde,bebbe & Glenn ,och var med dom i ngn timme, haha bebbee är så goooo ! :')

Sen drog jag & emelie hem till mej ,hon hjälpte mej med  min däckare som ska lämnas in i möra på svenskan ,så nu är den klar ! CHECK! tack emelie !

Sen gjorde man klart geografit som skalämnas in imöra också, känner mej rätt duktig ändå asså (;

Imöra blire skolan , sen challa :) 

Av sophie karlsson - 22 maj 2012 10:03

Rein kom till mej igår kväll vid 9 på kvällen typ.

Igr var det 1 månad med honom,det har vore lite komplicerat mellan oss, men nu är det som vanligt igen ,och ja älskar honom mest ! ♥

Ingen skola för mig idag , i hate my life. Men ja får försöka bita ihop mer ,än va jag gör nr jag går t skolan ..

Blir fixa sej lite, sen drar man till stan med  älskade mor ,får se om man hitter ngt fint ,blir äta ute med henne också! 


Veckan ser ut såhär för mig :

Tisdag: stan med mamma, Kanske rein på kvällen .

Onssdag- Leeeka med Emelie :')

Torsdag-Tandläkarn ..

Fredag: Charlottenberg med Älskling  & shopppa lite ,hihih:)'

Lördag:Utgång med emelie& ett skönt gäng!

Söndag- BAKIS & SLAPPA MED EMELIE!, HÖHÖ.

 


Finate älskling !! ♥♥ 21/4-12 !

Av sophie karlsson - 19 maj 2012 16:02

Igår vare en jävla kväll/natt.

Jag & emelie skulle igentligen dra ut ,men fan blev det itne så när en  person lovar men sen skiter i det för  man "orkar inte" så blir man litesådär smått sur .Men vi drog iaf t donken och tröståt & satt där en stund, sen drog vi & mötte Bebbe&Adde och satt ute & prata med dom i en timme typ.Drog hem sen fixade sej lite ,för sen drog vi in till stan och där vare möe fulle fölk ute kan man säge.. skulle möte Jocke men han kom aldrig t ica så vi gick bort t lekhörnan & där träffa man på mamma&pappa som var lite fulle.. PINSAMT!? -ja.

Gick ner mot tågstaiton, då kommer det 2 pöjker rullande ner på sina mopeder och säger"HEJ EMELIE ALEXANDERSSON & SOPHIE KARLSSON :]" så vare Robin&Robert :') s stog  vi & prate lite, sen kom torevik&Arvid med epan.. 

Ja när jocke kom så väntade vi på Johan för han var ute & åkte bil ,sen kom idioten som skulle ha sina pengar som vi INTE var skyldige, men fick ge iaf , innan det skulle bli krig  ! 

Ja, kom iaf hem vid halv 5 till jocke, och sömnade på dirr där! drog hem vid 11 på möran idag.

Rein kom tillarvika så snackade vi, glad att det är du & jag igen älskling, dom dagarna som hade vore utan dej ,har känt så tomt , men nu äre vi igen ,& det är 1 månad nu på måndag ! :')


Pratade nyss med emelie i tel, haah sönn om tjejen ,fullt med blåser i munnen , stackare!

Blir lördagsmys med familjen idag :) 

Av sophie karlsson - 16 maj 2012 16:52

Skolan idag har vore  helt ok ! :)

Drog hem vid 3 tiden,när man kom hem så åt man lite ,sen la man seji sängen & helt plötsligt låg jag där och söv.. och glömde bort min lille emelie  bara sådär, haha! Men drar & möter den tösen nu & drar t ica & byter ut en annan hårfärg ,blir färga håret rött igen skulle jag tro :) sen blire ta ut pengar som man är skyldig jerry  ._.Söver hos Emelie idag åh ! Gltt med lång helg måste jag bah säge! 

Blir ut på fredag ,& då blire även söve hos Joakim ! :') ♥  DEN MEST GOASTE PÖJKEN DEHÄR !



Av sophie karlsson - 14 maj 2012 16:34

Idag kom Rein& lämnade en ros & ett kort till mej som det stog "förlåt älskling" :'/ 

Men låt mej få tänka genom sakerna Rein ,okej :(? 


Idag blire iaf umgås med Joakim ! 

Av sophie karlsson - 10 maj 2012 22:44

Vore en jävla dag idag asså..

sos och allt,kul ? NEJ.

Vore med emelie en stund idag.Har nt gjort ngt specielt,typ gråte & gråte.

Duschade direkt jag kom hem för lukte skunk. Tränade på keramik provet mer för fick omprov tills imöra,men hade 2 poäng ifrån g .-.- men jag klarar provet vet de !'

Sitter och skriver med Joel nu på msn .

Ska snart lägge mej och söve för en stor dag imöra! 

Ska vara i skolan fårn 08:00 till 23:00 imöra.. tyvär! ska ha en vanlig skoldag till halv 2 sen blire beställa pizza till k-byskolan med dom i klassen som ha de ,så blire tjocka sej.Sen fixa sej inför discot.Sen blire 2 discon att ta hand om från 16:30-18:30 sen 19:00-22:00 . 

Sen kör pappa mej efter allt dädär till rein som bor mitt ute i skogen.Kommer nog sömne på direktn när jag kmr dit!

GODNATT MOTHER FUCKERS

Presentation


Sophie Karlsson är mitt namn ,15år 9 månader & 2 veckor gammal hihi! brukar umgås med friends på fritiden och hitta på massa buus,går fortfarande på grundskolan i årkurs 9a :)från värmland, vill ni veta mer, bara skriv! puss

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards