bbarasophie

Direktlänk till inlägg 15 september 2012

årjängsmârten!

Av sophie karlsson - 15 september 2012 11:28

Godmöran alla! 

 älskling kom hit igår och söv hos mej inatt.

Igår så fixade vi fram dricka tills idag och träffe emelie en stund och va med henne tills johan&matthias skulle hämta henne :) drog upp t robin och väntade där uppe och där vart detväl smått kaoz så vi drog direkt. 

'vaknade vid 9 idag -.- för älskling är morgon pigg den grisen..

så vi gick upp och tog möra ciggen och nu ska jag fan me baka ngt eller laga ngt jääävligt gött för jag eh sugen på ngt!  sen kmr emelie senare, och sen vid 7 säger vi skål! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sophie karlsson - 26 oktober 2012 22:03


  fråga precis vad ni vill, ja svarar ärligt på precis allt, skiter om de är mongo fråger , 100% ärligt! ...

Av sophie karlsson - 26 oktober 2012 21:58

Va och fira carro på 34 årsdagen idag  Ricky hade gjort världens goaste tårta sen gick vi ut oh lekte med arvid jag,arro & jennie! rog hem vid halv 8 tiden ,drog t konsum och köpte lite godis. Skulle igentligen på fest idag men blev ta 2 cider och en...

Av sophie karlsson - 21 oktober 2012 22:10

Igår tills idag sov älskling hos mej  vi drog och fixa cigg ,sen drog vi upp t robin&ricky oh hade oss sköj ,drog t hugo och spelade pingis   höhö!  gick till shalom sen & köpte kebabtallrik & tjockade oss lite smått :3 Sen fick de att gå hem til...

Av sophie karlsson - 18 oktober 2012 15:42


    ( jag som sitter med ett vitt linne ena benet på linus"  ser  full ut HAHA! ...

Av sophie karlsson - 17 oktober 2012 22:21

Så trött på falska människor,ni vill se mej nertrampad? detta fingret ger jag tillbaks!   Idag så gjorde jag prov på so:n i skolan ,gick väldigt bra!  Ikväll så kom min snuttepöjk och ville ses, åkte t parken och snacka åh så, sen så åkte vi runt...

Presentation


Sophie Karlsson är mitt namn ,15år 9 månader & 2 veckor gammal hihi! brukar umgås med friends på fritiden och hitta på massa buus,går fortfarande på grundskolan i årkurs 9a :)från värmland, vill ni veta mer, bara skriv! puss

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards