bbarasophie

Alla inlägg under februari 2012

Av sophie karlsson - 28 februari 2012 00:13

Senare på dagen idag , så drog jag till emelie.Drog typ på direkten till Amigo och käkade pizza.

Hade först problem för visste inte vad frö kod jag hade på kortet mitt, ville inte faila igen .. men jag lyckades!

Så vi var där och chille, sen drog vi till henne igen och satt lite vid datorn och snackade.

Drog hem vid 8 på kvällen, och sötte hemma och sett på familjen anorlunda och bigbrother.

Nu ligger man i sängen och ska snart söve.

Älskar jämt livet nu ! 

Av sophie karlsson - 27 februari 2012 01:54

Lördags va jag med emelie, mötte henne vid halv 8 tiden, drog   ut skulle till jimmy för där vare fest.

Men vi mötte på Micke,Pontus& jesper, så vi åkte runt stan och raggade  hahah.Fyfan så kul vi hade.

Drack inte denna gången då ,tog väl några klunkar men nej ville inte dricke jämt då :)

Så åkte vi till Jimmy då ,för där vare fest ,var nt där länge så vi hoppade in i bilen och åkte några varv runt stan igen.Sen så körde dom hem oss vid halv 2 tiden på natten.Jag & emelie sätte oss framför tv:n och åt chips och tog varsin öl ,haha fule vi va jämt då.Sen så kom erik ,henrik,rickard ochLouise utanför så vi fick gå ut,  stog och snackade  för det mesta.Sen halv 4, så söv man sö gött!

Söv hos emelie lördag-söndag ,vaknade vid halv 2 ungefär & gick ner & åt, sen åkte jag typ hem .Krille kom hit vid 9 tiden, han gick jämt  nyss :) mysigt.

Imorn ,eller rättare sagt idag så sska jag på stan med emelie en sväng, blir fika på nordells, yeaah !

Nästa helg  blire utgång med smulan och killgänget!  

Jag är sjukt glad att jag & emelie har fått denna kontakten igen ,för sist vi var ,var i juni :( men nu äre nya tag ,och jag älskert ♥

Av sophie karlsson - 25 februari 2012 18:09

Blir äta mat vid 7, för då kmr bror & june.Sen blire ut och möta  underbara Emelie  Och troligvis söve där, blir fintfint ! 

Igår var man ute, slutade kankse inte så bra, poliserna kom , och ja ,Haha!

Menmen !

   

Av sophie karlsson - 21 februari 2012 21:27

Vore i rackstad idag med  skolan.

Jag & hannah täntke inte bli med för vi trodde det skulle bli  skit tråkigt ,men tur att vi vart med ,frö vi hade kanon kul ! Bara att vi slog oss typ hela tiden när vi åkte pulka haha ochhänge på denna lift saken med lovisa.

Tappade min mobil 24/7 så den rullade ner från brantaste backen ,så jag fick panik och sätte mej på skärtlappen och åkte ner, tror ni jag fick tag på min mobil ? nej. Åkte förbi den , gick så jääävla fort. haha.

Men dennis gav mej den sen (:

Hannah hängde med mej hem efter , och så såg vi på film .

Nu blire duscha, sen se på bigbrother  ,hare gött :)

Av sophie karlsson - 19 februari 2012 10:58

Nyss duschat , blir fixa sej och sen dra ut och  leka med cepe ungen hannah ,alla vet väl vem hon äh?  hon dära störda. :)

Blir  bigbrother ikväll ,VAD MAN HAR LÄNKTAT!

   

Bild från somras, då vi vart vänner igen , var ovänner i7månader.  Men nu är allt som det ska vam, & jag är fett glad att jag har dig ♥

Av sophie karlsson - 16 februari 2012 15:26

Vore och pratat med Donna idag med lovisa om dansen ,vi får se hur det  går, vi får hoppas på det bästa!

Nu är man hemma, kl 4 drar man till lovisa, blir ut och gå i 20 min ,sen hem så pluggar vi SO och sen går vi & kollar på alla<3dag show, som friskolan har, som min älskade ellinor är med i :)

 

Av sophie karlsson - 14 februari 2012 20:10

Jag är fett nöjd med livet . Just nu !

 jag lägger allt bakom mej , börjar om på nytt, liksom det finns nya tag!

 och idag är jag extremt lycklig  

Nu hoppas jag in i duschen, och sen blire plugga mer So .

 bästakvällen  på länge!

   

<3

Av sophie karlsson - 13 februari 2012 21:04

Denna kvällen slutade kanon bra! <3  

Presentation


Sophie Karlsson är mitt namn ,15år 9 månader & 2 veckor gammal hihi! brukar umgås med friends på fritiden och hitta på massa buus,går fortfarande på grundskolan i årkurs 9a :)från värmland, vill ni veta mer, bara skriv! puss

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards