bbarasophie

Alla inlägg under januari 2012

Av sophie karlsson - 30 januari 2012 19:11

Idag så försov man ända tills 11 ..heehhe. var med iaf på 4 lektinoner .

Vart inge linnea idag, för fick inge kontakt med henne.

Så jag stack till banken och bytte kod till bankkortet , 

Imorn så blire va med Ellinor ! Sjukt länge sen ,men vi ska nt vara så länge, men kmr bli kul :)

Så är man med älskling på kvällen ♥

Nu sätter jag på tvn och snart blir det att se familjen anorlunda :)

 

Av sophie karlsson - 28 januari 2012 23:24

Sövit hos carro tills idag.

Har haft det skit roligt , alltid roligt med henne, har vi typ döts tråkigt, så har vi ändå roligt, för det blir roligt tillslut :') är sjukt glad att jag har kontakten med dej fortfarande sen brorsan försvann! ska aldrig släppa dig sis.

 vi var hos ganna  igår, där var Aziz och  barnen Edison och Emira.Emira vart 1 månad gammal igår :) 

åååå  gud vad jag älskar ongen Eddiiiissooon, så jävla skön! och världens goaste unge :)

blir åka pulka med honom tsm med carro på torsdag på myravallen  :)

mamma hämtade mej vid 5 tiden hoscarro idag , är ganska trött idag ,för idag har det vore en slapp lördag för mig, låge framför tv:n  och grejsat med mobilen sen jag kom hem , kul va?

Imorgon blire städa mitt rum, så söver man hos älskling imorn :) <3

 veckan ser ut såhär :

Måndag. vara med Linnea troligvis.

Tisdag- dra till banken.

Onsdag- vara med jessica .

Torsdag- Gå ut och gå med min hund och carros hund, och åkapulka med edison med carro :)

fredag-söndag - är man i stockholm med konfa gruppen ,fett nice! 

Av sophie karlsson - 26 januari 2012 13:44

va sjuk igår också ,men jag vaiskolan iaf, och gymmade med flickerna mina, fast tog det lite lugnt.

Älskling kom igår kväll till mig också, herreguud va ja är lycklig att jagharen sån finkille ♥

 men idag vart detinge skola för mej  ,örke seriöst nt ,mår sämmre idag.

Chattade med carro& nicki,  blir dra till carro på söndag och beställa läpppiercing/navelpiercing   

och så ska Nicki tatuera mig  glaaaaaad  cheeey_97 !

blir om ngn vecka,han  måste fixa  hem  grejerna först, och det bästa är att  jagbehöver  kanske inte betala honom , snäll grabb :M!

  

Av sophie karlsson - 25 januari 2012 14:34

     


  blir dra till gymmet snart, med snygginerna Jessica & Agnes!

Av sophie karlsson - 23 januari 2012 21:22

asså bilderna typ dampar  frn egypten, så blir tyvär ingen ,kanske ngn annan gång,  bättre sent, än aldrig !

  yaooo, rakat halva skallen , och  rätt kört hår, men inte så kört hår som  dom flesta tror, hahaha.

 men jag är fett nöjd!

 om 3 veckor drar man till k-stad och kör inspelning med trifah  , en rap låt om bror min som försvann för drygt 2 år sen ,   lyckat! 

 veckan ser ut såhär!

Idag : klippt mej, sålt kaker.

tisdag- blir med älskling till handelsbanken eller ngt?  där vi ska fråge efter sommarjobb!

onsdag- gymma med  jessicaoch agnes!

torsdag-konfa, sen blire gymma med lovisa!

fredag-lördag =STORT FRÅGETECKEN!

 

Av sophie karlsson - 20 januari 2012 13:53

Asså  jag får damp !!!!!!!!!!!!!!!

 det går ju inte lägga ut bilderna frn egypten, men tester igen att lägge ut dom när jag kommerh em efter helgen.

 förhalv 5 tarjag tåget till Oslo till kära bror och june !  

Rätt chill idagpåskolan ,jagoch michelle har ju haft det göttit ((((: och sista lektionen  på so:n vart ju jag och david smått övetrötte, och börje sjunge massa låter och slutade med att vi bägge garavde och  glädje tårarna försökte klämma sej förbi !

Älskling kommer hit  innan jag åker en liten snabbis.. :)♥

 Kommer nog inte blogga förenspå tisdag ,för att är ju i oslo hela helgen & senpåsöndag kväll skajagdra till michelleoch baka frö på måndagska min klass och resten av 8:ornasälje fika på torget påskolan till dom somska bli 7:er  iår,för domska typ titte liiiite och sååådära.

 så då kommer jag nt hinne, frö ska även klippa mej på måndag vid halv 4 :o 

  

Av sophie karlsson - 19 januari 2012 21:37

 

den första bilden vi tog på varandra.

 jag älskar dig så jävla möe, så vrf håller vi på såhär som vi nu gör ? .. 

Av sophie karlsson - 16 januari 2012 11:40

Bilderna från egypten kommer ikväll  här på bloggen/och på fb .

Ingen skola idag, huvudvärk och ont i magen ,försov mej även ,så fick smsa lärarn  för pinsamt att ringa diiit :$

Ligger här i min säng under täcketmed min one peace och kollar på  tv:11 och chiller (: 

ÄLskling kommer hit senare, ska försöka dra ner mot stan sen med älskling och beställa tid hos frissan men detblir nog inget av de, så blir nngn annan dag under veckan! 

Har verkligen typ drygat här hemma, önska fan jag var i skolan idag iaf -.-   har låge i sänga med datorn i knät och stirrat på tv:n & datorn. åte pizza.. efter rätt vart kladdkaka, och sen lussebuller, känner mej helt rastlööös :(

Blir Oslo till helgen troligviiiis  (y) :D brorsan ville att jag skulle komme så vi kunde åka pulka  ,PULKRAAAACE! och se 3D film :) älskling blir nog ocksså med då. kulkul !


Ska nog troligvis beställa  ddetta också  när jag får mina 1000 kr, om jag verkliiiigen  inte vill ha fesker dåå hahaha ,har alltid velat ha de, men vi får se   :p

   

Presentation


Sophie Karlsson är mitt namn ,15år 9 månader & 2 veckor gammal hihi! brukar umgås med friends på fritiden och hitta på massa buus,går fortfarande på grundskolan i årkurs 9a :)från värmland, vill ni veta mer, bara skriv! puss

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards