bbarasophie

Alla inlägg under mars 2012

Av sophie karlsson - 31 mars 2012 18:14

Vore i challa idag med emelie,joel,robert & Jimmy ! :)

Sen körde dom hem oss till emelie, så drog ja&emelie  ut  lite, hoppade studsmatta haha!

Nu är man hemma ,nyss åte tacos, drar snart till carro och söver där .





Jag  får hoppas på det bästa mellan oss, det går iaf åt rätt håll ! ♥

Av sophie karlsson - 29 mars 2012 19:26

Vore på taserud/solberga idag .Blir nog taserud för mig (barn&fritid) annars blire åmot (hotell&resturang)

På rasten så drog typ  alla 8erpå k-by t donken (; satt med michelle&larsson    

Efter allt så blev  det vara med jessica, vi drog till donken och åt glass påvägen dit så åkte joel,robert&jimmy förbi oss, stolt över att joel har klarat körkortet ! :D

Så satt vi där och hade det smått trevligt, så kom dom 3 pöjkera in ,sen så satt vi där en stund, sen kom pappa och hämte upp oss.

Imöööra ääre freedag!! blir dra till k-stad med joel,roberrt&jjimmy imöra  :)

 Just nu sitter jag & hör på musik, och ska snart dra ut en sväng ,sen blire duschen och natta för min del :)  

Av sophie karlsson - 28 mars 2012 16:49

Håller på & städer rumme nu ,snart kommer väl michelle, men vi snackar om den mest segaste michelle, så man vet ju aldrig när hon kommer :) Hon söver här inatt iaf ,& imöra blire taserud/solberga , gött :)

Nu ska jag forsätta med städningen , pusshej ! 

Av sophie karlsson - 27 mars 2012 15:52

Drar snart till karlstad med bästa tjejen emelie :) Blir shoppa lite där, 

länkteeeeer tills tordag då vi ska t taserud, kmr små 8:er dit , men får ju träffe dom töntige fölka :M  

Av sophie karlsson - 25 mars 2012 22:08

Idag har det vore en  riktig slö söndag för mig.

Käkade  pizza med tönterna förut, sen så vart det hem och så vart det bara sitta framför datorn och tv:n .

Nu ser man påbigbrother ,och imöra blire till doktorn :/


Av sophie karlsson - 24 mars 2012 10:32

Nyss vaknat och nu sitter jag här nyvaken och sleten, och hör på  musik .

ville bara säga att jag har förändrat en hel del på sista tiden som jag då tycker är bra! För förr var jag den blyga sophie som inte våga säga emot jag vågade inte va med på saker .Och jag tkr jag har bleve förändrad på ett bra sätt,men tyvär så tkr ju inte jämt 2 andra de, men det är bara att lägga de åt sidan och va sej själv iaf, för det är jag sm bestämmer över livet mitt :)

Nu blire snart duscha, fixa sej ringa emelie, och sen kl 5 drar vi t jimmy på grillkväll :)

 


Av sophie karlsson - 23 mars 2012 23:57

Tjaaaaaaa! Vore på stan med carro en stund idag, efter det så drog jag & mötte emelie, så gick v t konsum och köpte lite godis :)) sen åkte vi bil en stund med  jesper,pontus&Andre,men det var sviiiin kallt, så körde dom hem oss, så kollade vi på bigbrother en stund, sen drog vi ut & pratade med Linus&sebbe :)

Nu sitter man hääär sjääälv :( blir äta kexchoklad,  huhuuh!

Imöra blire grillfest hos Jimmy med emelie,jooel & robert.!♥

VILL HA PÖÖSKLÖÖÖV NU!   rödhårig brud nu ! ;)

Av sophie karlsson - 22 mars 2012 23:14

söver hos bästa carro inatt.Nyss sett klart på bigB, fyfan det är verkligen tråkigt att se, börjer liksom bli drygt -.-

Var med carro & lille johannes till konsum förut, köpte godis och hårfärg.

Fick blondera håret 2 ggr, och  sen färga jag håret rött, och jag är jätte nöjd! tack för hjälpen carro :) ♥

Blir gå upp 8 imöra .. hoppas jag kan söve denna natten iaf..blir med carro t verkstan vid kl 10 imorn, och senare på dagen blire va med goaste emelie :)

& lördag blire grillkväll med emelie,jimmy,joel och robert :D fettnice!

Nu ska jag lägge mej ,godnatt .

Presentation


Sophie Karlsson är mitt namn ,15år 9 månader & 2 veckor gammal hihi! brukar umgås med friends på fritiden och hitta på massa buus,går fortfarande på grundskolan i årkurs 9a :)från värmland, vill ni veta mer, bara skriv! puss

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards