bbarasophie

Alla inlägg under maj 2011

Av sophie karlsson - 30 maj 2011 23:10

Gla'  att detär vi igen .Hoppas det inte händer igen ,då vet jag inte va jag tar mejj till.Allt bus vi gör tsm ,villjag inte sluta med !:'))

 

Av sophie karlsson - 29 maj 2011 20:13

Tjaaaah alla!   nu är man hemma ifrånOslo,ville verkligen stanna kvar där  ..

Haft en jätte trevlig hääääälg med bror&june.Och vi var nere påstan igår och då vartdet linne & shortsen på bilden nedanför.Och nu  har mormor&morfar åkt hem ,morsdag idag ju ,så dom var här och åt mat :) sen vartdet tårta , muuumsfilibabba!  men ja, nu väntar man på felix att den sega personen ska komma,jag skja tydligen få däng av han för kjag är så vrång ;)  haha, omg lyckatill! 

Imöra äre  konfiramtion möte kl 7,då går jamed michelle.♥:)

 Även min skolavslutningsklänning&skor visar jag här nu på bloggen innan jag glömmer!   shorts 99 kr från H&M :)      Linne 50 kr från H&M.

   skolavslutningklänningen ! :D så fin tkr ja(a) 500 kr !   skorna jag ska ha, annars kanske jagska ha mnina blåa tyg skor converse ? 

skorna ? 350 kr typ.

Av sophie karlsson - 27 maj 2011 14:07

Åkte buss t vassvika med 7:an och 8:an och omg va trist.Skulle tydligen gååå hem förut? ?!?! 7 km hem också ,ochfyfan va lerigt och bajsigt de va asså. Och jag &michelle tappade bort fredriik och elgbratt.Så vi gick själve, och så vart vio rädda hahahah.Trodde vi hade gått fel ,men sen hittade vi spååår! ELGRBATTS TOM&JERRYPAKET! då fattade vi att dom måste ha gått här, sen lämnade jag lite spår efter mej t oskar och jens för dom gick efter ,slängde chipsburken,festic och ballerina,haha.Men nu är man äntligen  hemma! Och nu blire packa och sen åka med tåget t Oslo och va hos broooorsan !:) 

Så kmr inte blogga under helgen.

Nu chattarman linus.

 men jaja, heeeeejdå!  ha en bra helg! ♥

 mina röda skor är förstörda också :( lägger upp dom nästa inlägg, buhuhuh...

Av sophie karlsson - 26 maj 2011 17:13

Blir Oslo fredag-Söndag.

 ingen bloggning för mej idag, pess.

Av sophie karlsson - 24 maj 2011 13:57

Det var så jävla äckligt, så nianar fan inte! 

 Jag söv, men det kändes som jag inte ens kunde ta mej öpp för det var ngn som höllfast mej kändes det som.Sen när jag väl kmr öpp så går ja raka vägen t duschen .. och står där och dushcar som en vanlig människa liksom.Sen blev allting bara svart & jag känner hur jag börjar gunga´(väldigt väldgt yr) Sen så vartllt svart.Efter ett tag tittar jag upp & så ligger jag i duschen !'  ochjag hörde knappt att vattnet rann ,kändes somjag hängdes upp&ner. Skit äckligt verkligen.

Ja, nu ska jag  blåsa håret & platta lite och sätta på min onepeace igen (: blir kanskeeeedra ner t JC med mamma sen och se om min klänniiiiing ,mälskade klänning ä kvar! :D måste verkligen ha den t skolavslutningen ,den för 300 lr den på m&b lr vad kläafären heter, för 500 ! mamma får bestämme (:

 sen vet jag heller inte om jagskasatsapå blondt hår lr bara ta svart  :/ känns somjag kmr se ut som världens skunk i håret på skolavslutningen isf. men isf om jagfår föör moor så färger jag  hosfrissan (: då blir jag super glaaad! 

Av sophie karlsson - 23 maj 2011 23:08

Vart ingen skola för mej idag. För det första är jag jätte förskyld, verkligen överförskyld ! för de andra, mamma ringde och väckte mejoch felix 8?! fuck you,fast älskar dej ändå. och så orkadejag inte gå t skolan ,felix stackhem för han måde inrte så värst bra.Jag sov t 16:00 & jag vaknade med feber och ont i hela kroppen, och jag mår fortfarande dåligt.Så blir ingen skola för mej imöra heller .. 

Min vecka ser ut såhär '

Tisdag-hemma och vila, felixkanske kmr och försöker få mej att bli frisk

Onsdaag-michelle om man är piff & kry:)

Torsdag-Jessica :)

Fredag- åker man t Oslo tilss på söndag och söver hos bror &june! 


men nu ska jag läggamej  och försökasöve.


 // man blir så trött och less när man hittar strunt och bullshit på nätetom en. Vetattmaninte ska ta åt sej sö möe, men ibland vill man bah slå ner ngn  för man blir så less och förbannad som jag nu just är.. drf tar jag ngt attdricka och söver & hoppas morgondagen blir bra!

Av sophie karlsson - 23 maj 2011 16:56

Fyhelvete ! allt kom på en gång liksom..

först så ska jag,madde & emma t rixfm t sommarn ,som förra året! skit glad för de♥ sen så ringer bror min och säger att jag får komma t helgen t dom t oslo ,klart som fan jag kmr! sen så skriver feliux" jagska med t grekland!"  och nu äre vrkligen bestämt att han ska meD! fyfaaaan vad man är glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaD!

Av sophie karlsson - 23 maj 2011 09:16

   älskar dig mest älskling ♥   jag typ dog när jag såg denna bilden ,se bara vikken kyckling style jag gör! HAHA       böbben kunde inte hållasej ;)  jag&anna :)    usch,inte plattat hår -.-       david,jag&böbben    jessicaser bara för goo ut på bilden , haha :D       jessica och elin !   elin och simone!   jessica försökerkomma ut, haha   felix & gbg ungen!   gbg david och jessica!   gbg daivd !    söööta jessica  :-'<3  klockren bildpå felix! " NU ÄRE MAAAAAAAAAAAT!"

Presentation


Sophie Karlsson är mitt namn ,15år 9 månader & 2 veckor gammal hihi! brukar umgås med friends på fritiden och hitta på massa buus,går fortfarande på grundskolan i årkurs 9a :)från värmland, vill ni veta mer, bara skriv! puss

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards