bbarasophie

Alla inlägg under oktober 2011

Av sophie karlsson - 23 oktober 2011 10:22

Idag blir det städa hela mitt fucking rum , och  NU ska det  också  bli städat,  brukar aldrig bli så mycket gjort  för mej förstår ni ..  '

Och ja, det blir jag som gör maten hemma idag också! Det har jag bestämt.Och ikväll kommer älskling hit , blir baka negerböller  tror ja  ! 

Nej men nu ska jag ta och bädda sängen och sen jävlar blir de städning !

Ska även idag lr imorn ändra min bloggdesign  .


Av sophie karlsson - 21 oktober 2011 22:12

  Jo .. Såhär gör pappa när jag har massa kläder på gölve, då klär han påmina gossedjur ,är inte det lite sött? 

Av sophie karlsson - 20 oktober 2011 20:27

  Detta  är Sofia Carlsson .Hon är 13 år  vore borte i 7 dagar nu .Hon försvann i Sala(där hon såg sist)Kan finnas i sala lr i täby .  

Sofia har idag axellångt hår ,men såg annars ut som bilden här när hon försvann.

   Sofia har haft mpnga olika hårfäger ,såhä-r såg hon ut innan hon blev brunett.

Om ni ser henne ,ring eller smsa 

 Helena (mamman) 0765866929

Daniel (pappan arbetsmobil)0761868734

E-post danielwerner79@gmail.com

polisen 11414

SPRID DETTA GÄRNA VIDARE ,OM NI VILL FÅ NI VARA ANONYMA, VI VILL BARA FÅ TAG PÅ SOFIA ! 

Av sophie karlsson - 18 oktober 2011 11:32

Första lektionen hade vi håltimme, så vi slapp Fysiken .

Sen så vare språk & efter slöjd. Så efter slöjd stack ja hem , ska snart käka lite makaroner & köbbullar  ,sen drar ja t doktorn'!

Blir plugga  lite So idag ,prov  på fredag oom hinduism. Älskling mr nogf förbi en lite nsväng sen ocskså :)

Imorn blire va med Carro ! :D <3

Av sophie karlsson - 16 oktober 2011 12:59

Vore på gudtjänst idag med Hannah .Var inte så farligt iallafal.Hannah läse upp en text med en annan kille som hette Johan ! 

Jag skul.e igentligen läsa med Hannah , men ja klarar typbinte av å läsa inför folk , ja vblir typ svimfärdig.. Men ja måste öva mej på såna grejjer, kmr nog funka tillslut . Nu är älskling här , blir snart dra ner t graven .♥

   SNYGGA VI ÄR !  

Av sophie karlsson - 12 oktober 2011 20:22

   Du är den mest underbaraste älskling !'  Jag är ingenting utan dig , du gör mina dagar ♥ -'

Lämnar du mej ,så går min värld under . Jag är stark när jag är i närheten av dej . <3

Av sophie karlsson - 12 oktober 2011 14:10

Nyss kommit hem ,gick inte på sista lektionen (engelska) uamejjen , örka inte de.

Det var faktiskt första gången ja skolkade under 8:an  , känns rätt såbra, men inte bra å skolka dårah ..

Blir va med älskling idag ,ska försöka dra med han in till stan idag &titta lite lr ngt måste UT! 

Blir plugga lite fysik  innan han kommer också .

Jaaaa ,men iaf nu har morsan beställt en studiomic till mej ,och hon tror jag är så dum & inte fattar de? för felix har tillomed hjälpt dom å beställe, HAHAH.

Av sophie karlsson - 11 oktober 2011 15:57

Skolan har väl vore rätt bra idag dårah .Hafe engelskaprov ,satt i resuren, tror det gick rätt så bra, får iaf ett G .

 Nu har jag & Michelle nyss bakat  ,som vi ska ta med till klassen imorn på Set lektionen :) ' 

Ikväll kmr älskling ! 

Pusss♥

  En bild från 7:an :)

Presentation


Sophie Karlsson är mitt namn ,15år 9 månader & 2 veckor gammal hihi! brukar umgås med friends på fritiden och hitta på massa buus,går fortfarande på grundskolan i årkurs 9a :)från värmland, vill ni veta mer, bara skriv! puss

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards