bbarasophie

Alla inlägg under februari 2012

Av sophie karlsson - 12 februari 2012 12:29

1/11-10  den dagen det vart vi  ,jag var nog den lyckligaste människan i världen när jag fick dig. Vi var lyckliga tsm ,vi gjorde allt, vi har vore i grekland och egypten tsm ,vi har vore på liseberg ,vi har vore i Oslo på tusenfryd. 

vi gjorde allt. Men sen längre fram på förhållande ,så börja allt gå åt sidan ,vi bråkade en hel del , slutade alltid med tårar, och såhär har det vore i ett halv minst. Och jag ville ha en pause med dej älskling, men du kommer alltid vara speciell för mig ! 

11/2-12  tog det slut.

Idag skulle vi har vore förlovade i ett halv år..


Av sophie karlsson - 11 februari 2012 19:56

Vore i challa idag med carro & Jörgen , detta vart hem köpt & svarta tröjan under som knappt syns, och en parfym också som inte vart med på bilden  :)

 men vore en skojjig dag med  störda carro & jörgen .

Nu är man hemma, och nu blire lägge sej i soffan och titte på melodifestivalen med bror,vicki,mamma& pappa  (:  

Av sophie karlsson - 11 februari 2012 01:19

Nu lägger jag och carro oss och  avslutar kvällen/natten med  en film.

fyfan vad jag stör mej på folk, detta är inte våran dag asså!

  alltid  mitt och carros fel när det väl  gäller bråk, kul , eller hur :)

 palla med det liksom .

godnatt cepe barn.

Av sophie karlsson - 10 februari 2012 15:59

Snart kommer carro hit  på midda,blir tacos. och det bästa är att jag gör maten, så hoppas det smakar!



I tonåren så är inte allt så lätt, när man va liten så hade man inga bekymmer, men  när man helt seriöst blir 13 så börjar allt det jobbiga, vrf är det så i tonåren ? det är iaf så nu ,det händer något nytt varje dag, goda nyheter och dåliga nyheter ,och här sitter jag ,en 15 åring som tkr allt är tragiskt nu för tiden.


13 år.


14 å.r  



15 år

      

.<3

Av sophie karlsson - 9 februari 2012 17:25

Jag vet inte längre vad jag ska ta mig till . 

Varför ska allt gå åt helvete? 

Menmen , man frå väl tänka hur morgon dagen kommer bli.. skridskor på dirotten! HE-HE kul ? nja,kommer gå ett helvete för mig och lovisa, hehe men roligt jodåå :)

Av sophie karlsson - 8 februari 2012 18:16

Sitter hemma hos carro nu , och felix är påväg hit, blir vara här i ngn timme, sen blire dra hem igen.

Jag är så jävla glad att jag & carro har bra Kontakt , tur att jag har dig för allt som har hänt oss i familjen  .<3  

Av sophie karlsson - 7 februari 2012 19:57

Nyss kommit hem från bion , vore där med  älskling, adrianne & christian ,mysiiigt och filmen va kanon bra  (: 

Nu  blir det ta ngt att äta, hoppa in i duschen och ta en varm dusch,  och tagga in för "träningen" inför kBy showen imorn med lovisa!  

fml

Av sophie karlsson - 6 februari 2012 21:27

Blir va med på k-by showen  ,är redan sjukt nervös och det blir rappa om bror min ,blir göre inspelning till helgen.

jag hatar allt just nu ,oh då menar jag allt.

Presentation


Sophie Karlsson är mitt namn ,15år 9 månader & 2 veckor gammal hihi! brukar umgås med friends på fritiden och hitta på massa buus,går fortfarande på grundskolan i årkurs 9a :)från värmland, vill ni veta mer, bara skriv! puss

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards