bbarasophie

Alla inlägg den 8 november 2011

Av sophie karlsson - 8 november 2011 15:39

Ja, igår stog det Hora på mitt skåp.Finns vissa folk som verkligen visar att dom vill se mej ledsen & tkr  nog det är väldigt roligtå skriva hora på en annans skåp  Det är ngt enormt  töntigt, för h*n som skrev det verkar ju inte veta vad hora är ? Men huvudsaken är att jag själv vet att jag nt är de,haha! För ja går inte å lligger med massa fölk för å tjäne pengar, nejnej ,har en egen pöjk    Så de va bara å sudde bort de och sen inte tänke mer på de den dagen!



-Men iaf , idag är det en dödstråkig dag för mej -.- ska göre svenskan ,1 sista utdrag kvar så ska det lämnas in på torsdag.Sen matte & engelska  ,uuuuh!Sover  nog hos älskling inatt, vet inte än ,men det är  ju alltid mysigt de .. ;)

Presentation


Sophie Karlsson är mitt namn ,15år 9 månader & 2 veckor gammal hihi! brukar umgås med friends på fritiden och hitta på massa buus,går fortfarande på grundskolan i årkurs 9a :)från värmland, vill ni veta mer, bara skriv! puss

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards