bbarasophie

Alla inlägg den 19 november 2011

Av sophie karlsson - 19 november 2011 14:47

Jessica kom till skolan igår och väntade på mej .Slutade hal 2, örkade inte gå hem till jessica, så  vi väntade på bussen typ i 1 ,5 timme, haha uuh så lat en kan va ibland ;)

När vi kom hem till henne, så bakade vi pizza, och satt och chillade.Michelle kom sen efter ngntimme .Stack till ica sen runt halv 8.STack sen på bion breaking dawn.Skit bra film verkligen , part 1 va de,  blir se  part 2 också på bion när den kmr ut  :)

Jag & michelle söv hos jessica, jag  börje sömne runt halv på natten och michelle & jessica tog kort och garavde öt mej  -.- så tänkte dom hälle vatten på mej men som tur va så vakne ja t liv!


Nu är man hemma, är hes & ont ihalsen ,skriver ner texter nu  till inspelingen '!

Fick mina omdömmen igår av min mentor, fick godkänt i de flesta, biologi,kemi,matte ,fysik inte i de, fö har prov kvar de, men hade jag gjort klart proven så skulle ja fått godkännt, så det är möe bättre nu än va det va i 7:an :D stolt över mej själv!

Nu har man nyss pratat med älskling i telefon.

Presentation


Sophie Karlsson är mitt namn ,15år 9 månader & 2 veckor gammal hihi! brukar umgås med friends på fritiden och hitta på massa buus,går fortfarande på grundskolan i årkurs 9a :)från värmland, vill ni veta mer, bara skriv! puss

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards