bbarasophie

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av sophie karlsson - 4 juli 2012 11:15

 att jag ändrrade lite på min header & textstil och så :)

vaknade vid 10:00  gick upp ch gjorde nudlar, lite  drygt när brorsan&june obbar och jag är själv i deras lägenhet :c

meenmeeen,dom kmr hem snart söö!  Sen ngn gång så kmr Trine & Heidi hit, vi ska åka & kolla på amerkanska bilar eller nöe, höhö. På fredag åker jag hem igen  till äckliga Arvika .. men åker bil hem med brorsan&june ,så slipper åka tåg iaf :] Så blire va med emelie på fredag & ta hand om henne, finns alltid för dig sötnosa mii ♥

& på lördaaaaaaaaaag kmr älskling  hem ! fattar ni hur möe ja har saknat honom ?!8 dagar ifrån honom .. ojoj ,inte bra , så då blir det massa mys när han kmr ;* puss  på dig babe!

& just de .. påvägen ifrån oslo till äckliga Arvika så stannar vi i challa & tar e liten shopping tur, för älskling fyller 17 år på söndag ,så måste köpa ngt fint till honom :)

ÅÅÅÅÅÅH  jag har faktiskt nt vore ute och dröcke sen skolavslutningen, och jag ska faktiskt nt dricke förens hamnfesten är, mamma blir ju så orolig när jag är ute och ränner, haha .& snart åker fan jag,andreas,älskling och emelie och 1 till ,till liseberg  ,chill ? jarå ;)

jajaja,pusshej era fuckers  ;*

 

Presentation


Sophie Karlsson är mitt namn ,15år 9 månader & 2 veckor gammal hihi! brukar umgås med friends på fritiden och hitta på massa buus,går fortfarande på grundskolan i årkurs 9a :)från värmland, vill ni veta mer, bara skriv! puss

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards