bbarasophie

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av sophie karlsson - 18 juli 2012 12:21

Vaknade typ nyss , har ätit frukost och ska snart duscha för känner mej så jävla skabbig nu ! Idag blire en trååkig onsdag,för hade tänkt dra till älskling som bor i vittersten ( mellan åmotfors och challa typ) men det visade sej att jag hade ingen skjuts dit :c Pappa ska ha bilen till jobbet, och han slutar liksom 10 på kvällen, så blir ju lite sent då..

Men  vi skulle vara imöra trolivis  ..:)

28 juli så drar jag &älkling även till liseberg, kommer bli såå kuuul :'D! 

sen så är det 3 månader snart med den tönten åh  (21juli) . 

Och jag är så sjukt taggad inför hamnfesten :D första dagen på hamnesten vet jag om att kapten röd kommer, wihoooooo! det enda jag vänter på är att mamma ska sluta vara så dryg och bestäla biljetterna för alla 3 dagar och köpa mina 10 cider  som jag ska ha då! sen ska min kärakära vän ***** fixa lite go dricka till mej &emelie åh (; 

sommaren har vore så sjukt dryg,men nu jävlar händer det allt roliga på en &samma gång nästan !

Nej men ärligt, nu ska jag duscha, puss.

 

Presentation


Sophie Karlsson är mitt namn ,15år 9 månader & 2 veckor gammal hihi! brukar umgås med friends på fritiden och hitta på massa buus,går fortfarande på grundskolan i årkurs 9a :)från värmland, vill ni veta mer, bara skriv! puss

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards