bbarasophie

Alla inlägg den 23 april 2011

Av sophie karlsson - 23 april 2011 20:56

Chacha alla där hemma, lr vart ni nu är.Michelle har söve hos mig igår tills idah,vaknade runt 10.Fick våffler som frukost av farsan, det är ju inte fel de nee(;

Runt kvart i 1 så körde pappa mig t mormor och michelle cykle t sin farmor tro ja? Ja, nu har jag vare här hos min gooe mormor ända tills nu ,pappa kmr och hämter mej snart.Käkat mat och sötte ute och sole på balkongen med henne &  snackat ,ni vet ."tjejgrejjer"      hhaha, nej då. Såg på eva och adam med henne, shit , hon typ är kåt iden filmen ,fint de mormor att du viser sånna känslor för en film.Nu sittr jag här och hör på musik och smser med älsklkingen ,får inte träffe han förens på tordag :(.. Ska förmodligen t karlstad på tisdag och söve hos kussen och träffe emma&viktor och fölk! :D fan va härligt. Åker då tåg med Sandra t karlstad ithink.

Imöra blire nog lovisa en liten stund på eftermiddan.

hare gött hörni! ;)


Presentation


Sophie Karlsson är mitt namn ,15år 9 månader & 2 veckor gammal hihi! brukar umgås med friends på fritiden och hitta på massa buus,går fortfarande på grundskolan i årkurs 9a :)från värmland, vill ni veta mer, bara skriv! puss

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards