bbarasophie

Alla inlägg den 2 april 2011

Av sophie karlsson - 2 april 2011 14:26

Hejj alla fölk! Jag har tyvär inte bloggat på 3 dar typ, men ja ,nu är jag här igen och ska berätta  lite saker här, som tjejkvällen & hurmin morgon blev.

Igår så var ja & lovisa , och vi hade driicka,chips,popcorn,godis och lite smått&gott (: Hade nog på volym 100 haahaaha, rätt högt iaf (y och sjöööng, lr rättare sagt "skrek" övertrötte var vi ,man kan iaf inte va utråkad med den bruden!

Sen kom Ellie, och hon typ tyckte nog vi va galne, när vi sjöng "ronny&ragge" hahaha .Sattoch prata och lite sådära, hörde på musik.Sen så kommer Sofia, och ja.Vi kollade på talang,senså gick vi ut .Och såsprang jag & Elie ifrån lovisa&sofia, sålänge dom inte märkte ngt (a) Jävla stygge, men roooligt ;).

Så ser lovisa oss, så springer vi som galninger igen och ellie bah" HÖÖÖÖGER HÖÖÖGER SOPHIE!" så springer vi i leran ,pochjag varpåväg och slå ihäl mej ,haha.Så tog vi lite kort sen  med min&ellie's systemkamrer :) ellie har mer bilder,än vad jag har.Men jag bjuder lite.Så söv även lovisa hos mej , och så kände båda vi oss lite små sjuke...  vaknade av lovisasmobil, hon skulle upptidigt och sälje bröö på stan med emma&david.Och jag vakner med feber & ont i hela kroppen.OCH KAN INTE DENNA JÄVLA FEBERN BESTÄMMA SÄG OM JAG SKA HA FEBER LR INTE?! går upp & ner, så jävla jobbigt.. 

Felix kmr hitsen ,och tar hand om mej ♥

Presentation


Sophie Karlsson är mitt namn ,15år 9 månader & 2 veckor gammal hihi! brukar umgås med friends på fritiden och hitta på massa buus,går fortfarande på grundskolan i årkurs 9a :)från värmland, vill ni veta mer, bara skriv! puss

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards