bbarasophie

Alla inlägg den 16 april 2011

Av sophie karlsson - 16 april 2011 14:17

Söve hos michelle igår tills idag.Igår såhoppade vi studsmatta för första gången i år ,och det jag säger är " jag måste testa göre handvålter nu;o" och så gör jag de, vad händerr? jo..jag gör handvålter och landade på fötter och fick världens studs och flyyyger ut ur studsmatta och michelle bah stå där och tappade hakan.Så ligger jag där och dööörskrattar ,rakt på rava ,fint de!

Fick gå upp runt 8 tiden idag, frö vi stog på törge och sålde med michelle,Ida,linus & davve kom ch hjälpte till lite.Gick inte så specielt bra  måste jag säge, första gruppen fick ju 1025 och den andra 800 ,och vi 308 (a haha, menmen :)

Efter detså gick jag,ida & linus t 10minuter.Men linus gick hem åch påt ist, och jag & ida sattdär och fetade oss (; sen kom felix&emin.

'Giiick hem och nu sitter jag här, hänt liute grejer, men mamma har stöttat mej , fyfan va ja älskar dej! även att vi bråkar nästan varje dag ,fast det blir bara bättre och bättre!

så fucking stolt att jag har dej! :') <3

bror min är här och vicki, så blir att fire dom , & mormor&morfar kmr på kvällen :) imrn blire va med älskling!

   ida sitter och njuter av värmen ! 

Presentation


Sophie Karlsson är mitt namn ,15år 9 månader & 2 veckor gammal hihi! brukar umgås med friends på fritiden och hitta på massa buus,går fortfarande på grundskolan i årkurs 9a :)från värmland, vill ni veta mer, bara skriv! puss

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards