bbarasophie

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av sophie karlsson - 6 maj 2011 00:29

Bloggar lite snabbt innan jag ska lägga mej nu , har precis camat med älskling nu på msn , (a  & chattar mnu lite med erik på msn .Skolan var väl sådär idag ,hatar torsdagar asså, så grymt sege! men efter skolandrog jag hem & åt sen så åkte jag t mormor och hälsade på ,var där ungefär i 3 timmar.Mötte älskling ,glenn skjutsade han på mopeden,så gick jag -& älskling å mötte michelle sen ,vi gymmade aldrig  .. hihi, vui var ute och hade de  roligt ist,  haha :D uuh ,michelle blev öövertrött tillslsut, och jag & felix mobba henne som fan, haha, sen börja dom mobba mej ,uuh faktiskt roligt hade vi ,tack för kvällen , ni är allt för mej x♥ , blir åka t bup imöra på möran med mamma, sen gå runt på stan , köpa jeansshorta och äta ngt, sen tar mamma tåget t arvika och jag moooooot oooslo :D  kmr inte träffa dom bästa på länge nu ,lr .. på måndag får jag träffa dom igen :p

 bilder kmr imöra ,lr ngn dag , inte just nu ,fölr nu ska jag söve, upp tiidigt ! :)

 nästavecka blire även va med jessica, pusspå dej gullonge :)>3

Presentation


Sophie Karlsson är mitt namn ,15år 9 månader & 2 veckor gammal hihi! brukar umgås med friends på fritiden och hitta på massa buus,går fortfarande på grundskolan i årkurs 9a :)från värmland, vill ni veta mer, bara skriv! puss

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards