bbarasophie

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av sophie karlsson - 10 maj 2011 20:39

Ni som läser dettainlägg .. ni  anar fan inte hur glad jag är ! Allt var verkligen skit först ,för en skit bra vän & världens bästa vän ,hade jag förlorat, men nu är allt över, nuär det hon och jag igen .Fasiikken va jag är lycklig.Va idag & vi hade liak roligt som alltid, liksom ,det var som förr, lika roligt! :'D dampade, och sjöng "snällasnällasnälla" och vi är sånna när vi är gött övertrötta och oseriösa, och vi har världens törraste och roligaste humorn ;) vi var sen v dragspelet och  hade en liten "picnik"  pudding och glass och dricka (; stog på händer och hade skit roligt, och failade gjorde vi .Sen kom glenn&felix, och typ undrade vad fan vi hållde på ?haha. Så åkte dom ,så fick jag & lpovisa nya vänner som var 3 år & 5år :) hängde efter oss hela tiden ,och vi lekte med dom ,haha, gött härlig dag, kommassa rolige härlige små unger vi känner,grannen emma och hennes kompis kom.Pratade med dom ,stört sköne onger och så träffade vi elgbratt och hans kompis.Så kom elina, hahah .Asså utan en  lovisa , finns fan ingenting ! hon är den som gör så dagen blir en partyrolig dag! fyfan va jag älskar dejj!  tack för dagen älskling♥ btw : åkte även raggarbil med far' hennes (;

       

Presentation


Sophie Karlsson är mitt namn ,15år 9 månader & 2 veckor gammal hihi! brukar umgås med friends på fritiden och hitta på massa buus,går fortfarande på grundskolan i årkurs 9a :)från värmland, vill ni veta mer, bara skriv! puss

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards