bbarasophie

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av sophie karlsson - 7 maj 2011 21:32

Igår var jag ju på buo , och det gick faktiskt jätte bra,. behäver inte åka dit mer ,om jag mår dåligt, och dte gär jag inte nu, och det märkte hon :D så det är ju bra.

Efter bup gick jag & mamma lite på stan innan vi tåg tåget.Fick ett linne & vita tights på veromoda :) Tog tåget sen ,mamma skulle t arvika & jag till osslo ,pratade med michelle itelefonv påvägen dit :) fruktansvärt törre va vi tel . Mamma har vore ik-stad idag också ,för hon jobbar ju där, så har fått shortsen jag ville ha  som är ifrån bikbok ! :D tack mammsen!

När jag var framme iOslo så  mötte brorsan upp mej ,har söve hos brorsan & vicki under helgen :) jag åker hem imöra t lilla arvika igen.Idag så var vi på marknaden ,göör möööe fölk vare ! Hade inte så jätte möe pengar men jag köpte solbrillor iaf, som jag behövde:) fanns jätte möe fint man ville ha.Oslo är en sån fiin stad.:)

Sen så åkte vi båt t eh "ö" var jätte fint & mysigt där borta, tog lite kort där med s-kameran ,vart väldigt nöjd med bilderna, inte för skryta, hahaha.När vi kom hem så blec det tacos ,och några timmar senare pizza ;) haha, vi är värsta feta-

Nu spelar kjag & brorsan trummor på wii ,han suger (a nej då, han är mnöe bättre än va ja är iaf.Som sagt så åker jag hem imöra, runt 4 tiden åker tåget.Innan det kmr min andra bror & june :) om inte.. så kmr dom t arvika på fredag ,så får se dom då . Nu snart ska vi se på film, tack för helgen bror&vicki (L)

bilderna från helgen  lägger jag ut imöra när jag är hemma ,för datorn är väldig serg här.

Presentation


Sophie Karlsson är mitt namn ,15år 9 månader & 2 veckor gammal hihi! brukar umgås med friends på fritiden och hitta på massa buus,går fortfarande på grundskolan i årkurs 9a :)från värmland, vill ni veta mer, bara skriv! puss

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards