bbarasophie

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av sophie karlsson - 1 juli 2011 10:40

Nu är jag båda glad & besviken på 2 olika grejjer.

Glad över att jag vågar stå för den jag är, hamnar inte i nån jävla gupptryck lr nöe längre.. inte just nu iaf !

Och att jag & hannah är nu bästavänner igen efter 7 månder då detvar krig ,precissom fiskmåserna som vi såg igår   


MEN SEN! 

 När man väl tror att man verkligen litar på en närakära vän & man säger att man svär verkligen på att det aldig ska komma ut t andra pers.Nejnej ,då liksom får jagsamtal t morsan ?! *busringning* sen va jaghar sagt om enpers , nej den får verkligen inte reda på d då ,& sen ljuger bara såjävla möe för en och jag har gått påallt de ,och de är jag verkligen inte nöjd med mej själv, men de  är ju inte så enklet för mej  att veta liksom..Men nu har jag nöe åå tänka på .. "Den" har  gått bakom ryggen på mej i dessa7 månader ungefär också, och jag förstår bara inte hur man kan göra så mot en heller precis, ska man inte behandlaandra folk som man vill själv bli behandlad?  Tänk omjagnu gjorde såhär mot dennatypen ,hon skulle verkligen må jätte bra och dansa på golvet & bah skrika ut" jag ääälskatr mitt liiiiv just nuuuu" Nej.. ja tror nt de va?! Manligger nog i sängen åh grinar tills man dörtyp som jaghar gjort, lr skär sej som en dåre, som jag också har gjort, och det är nt så jävla mysigt heller.Man vill väl helst ha äkta vänner,och jag vet ju heller nt vkka som är äkta lr falska? det är svårt att veta också .. Men just nu håller jag avstånd ifrån dej  iaf.Var tvungen att skriva detta! höhö IDAG ÄR DE IAF 8 MÅNADER MED ÄLSKLING ! :DDDD <3<3<3<3 & ja  har nu nya minnen med älskade hannah ifrån 2011 :'D      Har mer bilder dåraah ,men häärhar ni dom snyggaste på min bruud!














Presentation


Sophie Karlsson är mitt namn ,15år 9 månader & 2 veckor gammal hihi! brukar umgås med friends på fritiden och hitta på massa buus,går fortfarande på grundskolan i årkurs 9a :)från värmland, vill ni veta mer, bara skriv! puss

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards