bbarasophie

Alla inlägg den 23 juli 2011

Av sophie karlsson - 23 juli 2011 11:57

Ibland tycker jag att mammor är för mycket,specielt min mamma.Jag vblir grymt lätt sur på henne oftast för hon är typ ivägen & bara tjatar på en,sen köper saker t sej självnär hon redan sagt nej till mej att ja nt får just "den/dom" sakerna. Sen när felix säger" har din pappaköt ny mobil `? :)"  

jag -nej det har han nt, han har fortfarande den svarta fula vettuh xd

Sen så ser jag att det är en stor experia mobil som ja' har tjatat på skit länge attjag ville ha, men fick nt för den var för "dyr" .. Så fick en annan ecperia som va lite mindre än den .. Och ja vart jätte nöjd med den, men ville verkligen ha den som jagsåg nu i mitt HUS!'

Såhar mamma köpt den  experia'n till sej själv ,fyfan va ja blir sur!

Och Sen helt plösligt suger min systemkamera, funkar nt  fast jag har SD kortet i  ,omg hatar just detta! Så åksade det som inihelvete in att & regnade, och idag ska ja ju springa med hannah& felix,& då kmr det typ komma en blixt och döda mej .



Presentation


Sophie Karlsson är mitt namn ,15år 9 månader & 2 veckor gammal hihi! brukar umgås med friends på fritiden och hitta på massa buus,går fortfarande på grundskolan i årkurs 9a :)från värmland, vill ni veta mer, bara skriv! puss

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards