bbarasophie

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av sophie karlsson - 15 juli 2011 15:45

Vore i sunne hos älskling från tisdag tills fredag nu .

& Ja fick typ panik och ville hem för va sjujk & ville t graven för ja verkligen bara bröt ihop typ.. 

Men vore jätte roligt där borta dom dagerna ja har vore där!

 tisdag - så åkte vi & hälaade typ på hans farmor&farfar , hände nt så värst möe.

Onsdag- Vattenlandet, träffade på magnus,louise&linn .. & det var grymt roligt där iaf :D gick t hans brorsa (jag,julia&felix) gick t hans store bror Simon & fikade typ.Sen mot kvällen feske vi ,men gick nt så värst bra :]

Torsdag - så fikade vi ngn stans med glass, med hans pappa,julia,sanna,farmor&farfar. Myysigt! Sen mot kvällen gick jag ,julia& felix och plockade jordgöbber, tog typ 2 timmer :o och felix bah lkagade att vi inte plockade ,för vi typ åt ist :3

När ivc kom hem ,såvart däh jordböbbstårta !Och så hoppade vi studssmatta, och ja&julia lbev typ misshandlade av felix, såg på film resten av kvällen ! 

Så vore rätt niceee dääär faktiskt :) Men nu sja jag dra t min mormor&morfar ,höhhöhö tjarå!

   sannas rumpa& julia  :3   Julia cyklar  på en en opumpad cykel(sannas) lr va man u säger ;o    felix&julia    tårtan vi gjorde :]]   Ja& felix ♥

Presentation


Sophie Karlsson är mitt namn ,15år 9 månader & 2 veckor gammal hihi! brukar umgås med friends på fritiden och hitta på massa buus,går fortfarande på grundskolan i årkurs 9a :)från värmland, vill ni veta mer, bara skriv! puss

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards