bbarasophie

Alla inlägg under maj 2011

Av sophie karlsson - 22 maj 2011 14:16

Som ni vet så följde ju jag med jessica t challa.Hennes låtsas bror va med också.Första vi gjorde varatt äte på donken .Gick rätt snabbt förhon skulle köpa klackskor t balen ,sen så åkte vi typ hem ,hade rätt bråttom ;s panik.. rättare sagt.

& när vi kom hem så gick vi t jessica och hämtade lite saker som vi skulle ha med t ingestrand.Sen åkte vi t mej  & hämta,sen mötte vi upp  älslkling,david,glenn & kamilla. Så gick vi t ica och köpte dricka och såntdära vi behövde ha !:) 

VI GICK T INGESTRAND ! typ va 5-6 kilometer -.- faaaast simone och flekkera kom med bilen och hämtade oss.(larsson,simone,nella,anna) men fanns bara 2 platser ibilen ,så jag & jessica rusar fram och sätter oss. men sjäklvklart så hämtade simone och dom andra dom andra sen då:) när vi kom så badade det första jag och jessica, sen kom felix i;) men detvar kallt, men det kunde faktiskt va kallare. det gick ju bada it iaf  :D! grillade och hade det helvetes skojjjjjjj!!!!!!!!! orkar inte berätta heladagen ,men det var jämt bäst!  

Älskling bärde mej  så typ garvarjag & domandra bah" ååh, va gullige dom är :'))" så säger ja t felix" släpp mej ,du kmr snubbla;o" han bah#"nej.." så missar han stenen han skulle gåpå ,och vi flyger åt varsit håll & dom andragarvar.hahahha

tack för kvällen !

Men dom som blev kvar längst var jag,felix,jessica & david.Anna gick typ 1,5 timme före oss.Gick in t stan ,tog sin tid. men sen när vi välkom t jessica så typsömnade vi alla i samma säääng!  på möran så typ hämtade simone honom och åkte t glava.Och pappa hämtade mej & älskling runt 1 tiden.

Haftså förbannat roligt, så mår jämt toppen nu ! :D ♥ bilder kmr sen lr ngt, ska sno ifrån anna ;)

Av sophie karlsson - 21 maj 2011 11:39

TJAAAATJAAAAAAAAAAAATJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAA!

 nu är jag är igen (; blir göre sej iordning  nu för man ska liksom med jessica t challa och handla lite, har nt så v'rst möe pengar.Men det sägs ju även attjorde kmr gå under? omg, och vi tjejer och killer som ska ha"grillfest" nere v ingestrand :( kmr judö, men gulligtatt vi dör tsm då    efter challa så möter vi michelle och felix, sen så kmr hela gänget nella,simone,anna,larsson,david?   och ja,kanske glömnde ngn ? för vi är typ många D:  kmr bli fettniiice! jag & jessivca skabada, och även felix & michelöle och larsson ,om dom inte vfill,. så bötter jag fan i dom!   

Av sophie karlsson - 20 maj 2011 16:57

Söv  hos michelle igår tills idag. Första timmen iskolan hade vi idrott, fyfan va jag och michelle stör oss på de. Direkt på möran -.- då manb är tröttoch slö.Och vi skulle springa fram och tbx 20 ggr allt vad vi hade! fatta va jobbigt, sen sprang vi även runt kanalen ..På lunch rasten va jag med jessica,anna,felix,michelle & typ dom som satt med oss var emil,magnu,glenn,kk & david  :p Hade även so prov, vi hade nt träne på så hare tills på måndag lr näre nu va  :$  toge lite ego pixpå mej idag ,höhöhöh. 

Nu är man med älskling, & blir g ner och köpe godis med hannu och sen blire mys ochmassa såntdära med böbben! :) imöra på kvällen så äre äntligen ingestrand med mina älskade vänner som väntas!        

Av sophie karlsson - 19 maj 2011 19:02

vore med älkling idag ,gick och fikade påcity :)  sen stack vi hem t mej och bara myste lit.Nu drar jag t michelle och söver där fuckers!   blirta kort när man hoppatr och även plugga på SO sen BIG BROTHER SOM GÄLLER! :D 

 fyfan va man länkter t helgen med dom goa personerna nella,jessica,larsson,michelle,felix  & kanske anna tror ja :D!   jag & jessica ska iaf bada vad som än händer(; men blire pessväder så blire mys hos jessica ist.

 tjaaaadåååå...




 // ja mår bra  om jag får vara i din närhet ..

Av sophie karlsson - 18 maj 2011 07:29

Igår  följde man michelle hem efter skolan,varinte såmöe, åkte hem runt 5.Sen sö hademan cepe tråkigt runt 7 tiden.Så gickjag &mötte jessicaså satt vi inne ochpratade lite och så ,det regnade ju -.-.  Sen gick jag hem runt 10 över 9 och såmötte jagupp älskling :) han har söve hos mej .Pratade mest och ja,han mpåddeinte så särskilt bra :/ så behöve prata ♥ jaja,skola snart, och orientering .. snällla.. skjut mej ! fyfan så trist.Menmen ,man gör ju allt för att sköta skolan bättre :) Baraigår som jag skolkade första gången på skitlänge, för mötte felix för hanmådde ju dåligt, klart som fan liksom man sticker ifrån en endaste lektrion då*? úuh ,bryr mrej inte va dom säger,  (: men  det ordnar sej.

 Idag vet jag INTEEEEEEE va som händer, vill ingen leka med mej idag , så drar ja t mormor! hoppas lovisa är frisk ,så skulle vi typ va :) 

CHACHA!

Av sophie karlsson - 16 maj 2011 23:00

Orkar inte skriva så möe för ska snart söve ,såg nyss på bigbrother :)

Vore med jessica idag ,roligtroligt som vanligt (; vi gick t stan & köööpte glass, satt 2 killer där som typ skkrek och hade sej mot oss och flörtade, vi blev mest äcklade hahaha.Men jaja, vi hade det roligt iaf (:  nu äre helgen som väntas  , då blire mys med bruderna och blir nog söve hos jessica! ' Godnatt alla goda !

 imra blire va med  michelle :D:D

Av sophie karlsson - 15 maj 2011 11:05

Godmorgon  alla underbara personer!

Älskling har söve hos meejjj under helgen.Hankom runt 1 till mej i lördags asså igår c: Så ja.. vi typ gjorde tacos på direkten, gött sugne var vi.Gick ut med hunderna och sådära, för vi var nämligen såhära "hundvakt" hos mej  ,för mor&farär i karlstad på ngt äckligt hotell men dom kmr hem idag .Jaaa, sen runt 6 tiden så gick vi och köpte chips,dipp,gräddfil,godis påica & träffade på magnus,louise,linn & emil.JAJAJAJ,när vikom hem så grillade vi,och det gick inte sålysande ,vihade inge kål  så  vi fick ta tjocka träpinner , ochj så skulle vi grille hamburgare, dom gick i biytar och smakade typ .. ja.. äckligt o:min korv blev gooo iaf! Så laddade vi ner en film sen och såg och la oss i badet och kollade (a') sen gjorde vi lite bus ,hehe.

La oss ..vet inte?! men vaknade av att hunden typ ville bajsa, nödsignal. men hon bajsade ju int,jävla hund. sen är min andra hund typ platt, jag & felix har typ låge påhenne utan att se oss föro:  och klockan 12 nuuuuuu så drar han  och gymar med magnus:( diss.   

 

Av sophie karlsson - 13 maj 2011 22:42

Orkar inte  skrive sö möe just nu, men jag kom iaf nyss in ,vore ute och cyklat galet mewdbror & june ;) chattade nyss med jessica, nästa helg blire grillning och sköjj med Jesssica,michelle,pat,anna,oskar eskil (om han kan och en kompis t han )  felix kunde inte :// men iaf, kmr bli roligt :) nere vid hamnen däääär.

Men nu örker ja inte blogga ,så hejd¨å.Imorn kmr älskling kl 1 ,ochsöver hos mej ,helt ensamna är vi! myyyyyyshelgen med den bästa ! <3

Presentation


Sophie Karlsson är mitt namn ,15år 9 månader & 2 veckor gammal hihi! brukar umgås med friends på fritiden och hitta på massa buus,går fortfarande på grundskolan i årkurs 9a :)från värmland, vill ni veta mer, bara skriv! puss

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards