bbarasophie

Direktlänk till inlägg 30 juli 2011

.Ensam på en lördagkväll ,:(

Av sophie karlsson - 30 juli 2011 21:19

Jag  har verkligen vore på sur sidan igårkväll tills  ikväll .Beror på nog öfr ja har hafttråkigt, & inte haft någion att va med idag, HEHE mobbad..

Klipptgräsmattan ,spelat badminton med farsan,toge kort på djuren, käkat mcd'onalds maat.Pratat med älskling typ flera gånger om ,ringer han 24/7, vblir så när jasaknar han .

Precis spelat klart med morsan & farsan, ett familjespel, ja & morsan vann !Dålig förlorare han andra, haha!;)

Imöra blire va med Hannah runt 5 , lr tidigare, fyfan va ja kommer sakna tösa mi! Bara imöra ja får se henne :( och kanske lite på måndag ,javet inte..För hon drar t lysekil på måndag kväll & ja till grekland nästa söndag .Ska köpa ngt riktigt fiiint t henne! :') Hon  får säga va hon helst vill ha, och tror väl hon vill typ ha en tröja lr ngt liknade. :)Måste iaf va med hennen är ja kmr hem!

Ja.. har nog inget mer ¨åå säge ,så ja säger godnatt nu ja (:

Hoppas ni har haft en bra kväll, puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sophie karlsson - 26 oktober 2012 22:03


  fråga precis vad ni vill, ja svarar ärligt på precis allt, skiter om de är mongo fråger , 100% ärligt! ...

Av sophie karlsson - 26 oktober 2012 21:58

Va och fira carro på 34 årsdagen idag  Ricky hade gjort världens goaste tårta sen gick vi ut oh lekte med arvid jag,arro & jennie! rog hem vid halv 8 tiden ,drog t konsum och köpte lite godis. Skulle igentligen på fest idag men blev ta 2 cider och en...

Av sophie karlsson - 21 oktober 2012 22:10

Igår tills idag sov älskling hos mej  vi drog och fixa cigg ,sen drog vi upp t robin&ricky oh hade oss sköj ,drog t hugo och spelade pingis   höhö!  gick till shalom sen & köpte kebabtallrik & tjockade oss lite smått :3 Sen fick de att gå hem til...

Av sophie karlsson - 18 oktober 2012 15:42


    ( jag som sitter med ett vitt linne ena benet på linus"  ser  full ut HAHA! ...

Av sophie karlsson - 17 oktober 2012 22:21

Så trött på falska människor,ni vill se mej nertrampad? detta fingret ger jag tillbaks!   Idag så gjorde jag prov på so:n i skolan ,gick väldigt bra!  Ikväll så kom min snuttepöjk och ville ses, åkte t parken och snacka åh så, sen så åkte vi runt...

Presentation


Sophie Karlsson är mitt namn ,15år 9 månader & 2 veckor gammal hihi! brukar umgås med friends på fritiden och hitta på massa buus,går fortfarande på grundskolan i årkurs 9a :)från värmland, vill ni veta mer, bara skriv! puss

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards