bbarasophie

Alla inlägg under november 2011

Av sophie karlsson - 6 november 2011 18:35

Inte bloggat  på några dagar nu ,för vore i Sunne hos älskling   I torsdags va vi  hos hans farmor&farfar och åt mat ! Sen fredag,lördag & söndag har vi mest sett på film & bara haft det sköjj med Sanna och Julia , (hans syskon) .

Men det har vore en underbar helg hos honom iaf !  


 *ska hämta en glass*


Tillbaka .Chattar nu med Hannah  på fb , höhö.&  jag ska snart göre klart svenskan ,för får jag inte ett jävla E på svenskan, så smäller jag till  min svensklärare  ..

Nej men måste faktiskt dra för å göre den ,sen ska jag se på  beck  med far min , innan jag lägger mej ! 

Hejdå !

Av sophie karlsson - 2 november 2011 11:04

Nyss åte frukost med älskling.Han gick nyss hem ,för han ska va med Glenn idag  Och jag .. jag har massa jävla svenska att göre!!! För  måste göre om allt, men har gjort ne hel del i skolan ,men ändå grymt möekvar ändå.Så det jag hade tänkt å göre idag , blev aldrig så  För har bara denna dagen på mej  under höstlovet, sen när skolan drar igång igen så måste de va klart, typ nu på måndag lr ngt ..För ska till Sunne imorn  runt 6 tiden troligis, om det inte blir fredag iaf.För imorn drar man till carro runt 12 , med felix & så är Anton där, så blire prata om rappningen och detta :) NICE!

  Nej nu ska jag städa rummet lite, och sen en snabbdusch ,sen blire bara plugga!


Igår va man ju på med med älskling, och tittade på "in time" typ action film ,skiiiit bra va den   Brukar seriöst inte tycka om action, men tror jag gillar de nu , den a jätte braa! så den  tkr jag ni borde se  .


Av sophie karlsson - 1 november 2011 18:29

Tårtan jag och älskling gjorde på vår 1 årsdag idag :D

Ett helt år med han , helt sjukt♥

 Nu drar vi snart på bio och serpå in time ! 

Presentation


Sophie Karlsson är mitt namn ,15år 9 månader & 2 veckor gammal hihi! brukar umgås med friends på fritiden och hitta på massa buus,går fortfarande på grundskolan i årkurs 9a :)från värmland, vill ni veta mer, bara skriv! puss

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards