bbarasophie

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av sophie karlsson - 17 mars 2011 21:43

Skolan idag, var helt fuckup.Orkar inte berätta,men gråt enhel del ,och var verkligen NEEEEEEEEEERE.Efter skolan ,så gick jag hem t lovisa, och vi dampade hahaha.Eller rättare sagt var övettrötte, och garvadeåt vad som helst.Hon skrattade åt allt jag nämnde, hahha.Sen så gick vi & mötte felix, senare kom glenn.

Men ja, inte så bra stämning va.. 

men jaja, det blev bättre senare!  

Nu ligger man i sängen och fryser som inihelvete.Chattar med ffelixälskling.& smsar med erika D!  

Bigbrother börjer om  8 min , göttt!

Nu fick jag sms av eeeeeeeeeeerika! & ja ska hämta lite yougurt och ligga i sängen och götte mej ,så hejsvejjs!   

Av sophie karlsson - 17 mars 2011 07:05

Godmorgon alla ! Sovit gött`? det har ju då jah ,men nu är jag jättejätte trött..

Blir göra sejj iordning ,på med jeeansjackan idag, om det inte är för kallt (:

Blir gå t lovisa, och gå  med henne t skolan.Vaknade av att katten spydde i mitt rum !  vidriigt..   

Ni som då följer min blogg  ,som inte så måpnga gör än så länge, men det ska bli en ändring på d!   

Min blogg kommer då "handla" om vad jaghar gjort på fritiden .En blogg jag också kmr kunna få skriva av mej ,allt dåligt som har hänt.För d är ju såatt jag har det ju inte precis så enkelt.Och dom som inte vet precis allt om mej ,men ändå har ngt emot mej , som är hur töntigt som helst, sominte har en aaaaniiing om vem jag är igentligen ?   tkr jag ska ska läsa ,och fatta lite .Men ingenting jag tvingar dom! 

Nej nu blire göre sej iordning ,pussssshej ,skriver mer sen efter skolan ! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sophie Karlsson är mitt namn ,15år 9 månader & 2 veckor gammal hihi! brukar umgås med friends på fritiden och hitta på massa buus,går fortfarande på grundskolan i årkurs 9a :)från värmland, vill ni veta mer, bara skriv! puss

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards