bbarasophie

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av sophie karlsson - 21 mars 2011 23:27

Hejsan bloggen.Hur mår du idag ? 

nej då , ska vara lite seriös och berätta  om  min dag..

Mindag iskolanvar helt åt helvete ,men det blev bättre när jag fick snacka med tina & ha kvarsittning, för jobbade ändå aldrig :M satt åh filmade in folk .

Efter skolan så gick jag hem ,drygade lite vid datorn , och snackde i tel med michelle.  Gick ner t stan och mötte Lovisa,Hanna & Emma.Giiick ruuuuuuunt&ruuuuuuuuunt och hängde upp k-bylapper inför shoween.  

Sen gick vi  och såg på bio ,men inte emma&hanna  ,michelle kom också ;)   Så kom även Filip&Dennis och såg  med oss.Hur många lingon finns det i världen  göööör bra film & rolig.ÄÄÄLSKAR ju hondära cepestörda tjejen och tjockisen där:')..

Men iaf, sen gick jag & mötte älsklingen ,ha   n är så goo -  

Vi har mest sett på tv, och spelat kort.Och nu bloggar jag och är osocial ,ska snart söve. 

Och just nu mår jag jämt bra, föööör att jag vet att folk igentligen bryr sej ,barajag intge har vågat trott d  får bli en bild fårn skolan idag D:!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sophie Karlsson är mitt namn ,15år 9 månader & 2 veckor gammal hihi! brukar umgås med friends på fritiden och hitta på massa buus,går fortfarande på grundskolan i årkurs 9a :)från värmland, vill ni veta mer, bara skriv! puss

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards