bbarasophie

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av sophie karlsson - 19 mars 2011 20:17

vore hos mormor och åte mat ,och pluggat.Hade ingenstans attta vägen,ingen kunde ju typleka  med mej inte bra..  

Så sen ble klockan möe, så gick jag nerf t ica och mötte bror min.Gick t godishuset och köpte godis.Och nu ser på tv och fetar oss.

Har inte så mkt att skriva.

Felixälskign kmr hem ifrn sunne imorn!    Och då blire myspys.

Nu ska jag se vidare på tv:n (: 

 hejsvejjs.


  

Av sophie karlsson - 19 mars 2011 11:32

Hann inte skriva så mkt igår, för bigbrother började ju , så fick panik.

Var ju med Linn,maja,moa& lovisa igår.Dom mötte mej v Ica.Och vi gick in på city ,för linn&maja skulle skita   Sen gick vi & spelade bowling.Kom Nästsist tro ja,men whatever   ..Sen försökte vi få tag på folk ,men näääää.

Gick t nöjesbutiken ,köpte chips&godis.Satt inne på toan v tågstationen , hahahha, vikket liv(: Sååååå gick vi t donken , och käkade glass.Och Linn kommer med kyckligklubber som  itne såg såå gött ut ,men Linn hon njuter hon !   Sen skulle dom hem t lilla åmot, och då var jag & lovisa själve, och vi hade ingen som kunde köre oss hem nej!Och klockan var runt 9 och det var kaaaalt   ,Så sitter vi och dööskrattar ,så kmr jeff,randi & ruskar ;o Trodde dom skulle sätte sej v oss , men dom satte sej på aaandra sidan.Och dom var typ tråkige ,så vi gick ;) 

Tack attjag har dej lovisa, den tjejen är sååå gooooo! :'))
Undernatten så ringde älskling och vi pratade litesååådära, men jag halvsöv typ (a) Sen tog hanspengar slut, och då sömne jag på direkten typ. Vakna runt 9-halv 10.Och broooor min kommer idag ,så blire batra plugga påkvällen.För lovisa kune inte gå på bio idag, och blir nog bio medmichelle på fredag ist.Och Imorn bio med felix älskling  (: <3

Och jag fattar fan inte hur man lägger ut en bild på bloggen ? ngn som kan hjälpa mej?!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sophie Karlsson är mitt namn ,15år 9 månader & 2 veckor gammal hihi! brukar umgås med friends på fritiden och hitta på massa buus,går fortfarande på grundskolan i årkurs 9a :)från värmland, vill ni veta mer, bara skriv! puss

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards