bbarasophie

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av sophie karlsson - 22 mars 2011 19:57

Jaghar inget mer roligare att skriva  om än såälänge 'än vva jag gör på dagerna  ni får ursäkta mej , uh. 

Men iaf, skolan var väl tyyyyyyyp okej idag.

Det enda man hörde i klassrummet var när linus hållde på och sjunge" sudda sudda bort din suuure miiiiin,munnen den ska skrata åå va glaaaa:'D" och " JAG ÄLSKAR CHIPS, JAG BAH ÄÄÄ-Ä-Ä-Ä-LSKAR CHIIIIPS! "

Det enda som typ var roligt och så idag ,var hemkunskapen. Eller nääää ! Vi skulle baka buller t dom som ska kolla på k-by showen , vi fick bara ta 2 buller var, och jahg är ju så klantig och typ buttar till min bulle så den flyger åt helvete och bah" poff" så ligger den där mosad.Och fick bara skäll  typ -.-.Men linus bjöd på en rätt mäktig deg bit till mej och han svalde sin   Jag försökte tugga, men gick inte så bra, så gjorde nästan samma, haha.

Han satt & raaaapade D: jag satt och klagade och tjata på om jagfick gå på toa.Hahah,och alla bah"rääändreeeta! " Men så vare ju då självklart inte ;)

Michelle följde med mej hem , och hon söver här.Lediiiga imorn  Så blir följe med michelle och ta kort på henne när hon rider ,annars blire va med felix om han kaan <3

Nu vänter jag tills michelle kommer hem  t mej  igen , för hon är nu hemme och hämte grejjer..Och blir bigbrother idag .Bara vartt slöe  idag vi , götttdäää.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sophie Karlsson är mitt namn ,15år 9 månader & 2 veckor gammal hihi! brukar umgås med friends på fritiden och hitta på massa buus,går fortfarande på grundskolan i årkurs 9a :)från värmland, vill ni veta mer, bara skriv! puss

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards