bbarasophie

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av sophie karlsson - 29 mars 2011 13:41

Blev ingen skola öfr mejj idag.Skit ont i magen min..

Sööve, smsat med michelle,lovisa,älskling & emil lite.Så nu vet ni vilka D:

Sen så sattjag lite v datorn och söödäära.Sen örkade jag inte sitte kvar v daaaatorn.Så jagatte på en "jätte" bra film   elr.. inte ,aja, men den dög.

Gick ut med hunden sen efter filmen , och shiiit asså.När vi väl var på gatan,så kommer min feta katt , och hunden blir ju helt gaalen, såtappa jag kopplet, hahahhaha,så spinger hon efter katten och jag efter dom.Såg nog helt sjukt ut.Jag skriker bara"kaatjäääääävel!kom hiit frida!" hahahaha, värsta galet-.

Jaajaja, nu ska jag försöka vara lite gullig mot mor min ,och göre en kopp te till henne (a) hennes jobb har flyttat t karlstad nu, så hon jobbar inatt igen  ,tkr faktiskt sönnom dej mor, baraatt jag visar inte det för dej ,jag visar det här på bloggen   men ja, nu ska jag iaf inte sitte mer v datorn , ssåååpuss hej :)    

där är hon rakad-.-  annars är hon lurvis, och hur vacker som helst (:<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sophie Karlsson är mitt namn ,15år 9 månader & 2 veckor gammal hihi! brukar umgås med friends på fritiden och hitta på massa buus,går fortfarande på grundskolan i årkurs 9a :)från värmland, vill ni veta mer, bara skriv! puss

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards