bbarasophie

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av sophie karlsson - 23 mars 2011 21:35

Vaknadde typ halv 1 idag, michelle söv här.Vart en  slöö dag som vanligt ,haha.

Satt v datorn,smsade folk.åååt & åååt & ååååt.Sen gick vi ut och tog lite kort.Men vågar inte lägga ut bilderna på michelle, för hon vill helst va med    , så jag inte väljer fel.Nu har man laddat ner låter, åhdiggar som fan !   

Ska gå och  sep å tv nu och smsa med älskling&michelle :)

'Skolan imorn , och på kvällen blire gå på k-by showen med micehlle,felix & kanske david  lr ngn  

Blir även klippa sej , för nu är mitt hår helt förstört asså! jämt bedrövligt ! Blir baraklippa topperna och uppklippt :)

    orkar inte lägga upp alla, men dessa är tagne idag iaf!:)    

Av sophie karlsson - 23 mars 2011 01:29

jAG & MICHELLE LÅG OCH SÅG PÅ "ÄLSKA MIG" asså en göör bra film ,som får enatt ångra sej , när manhaft sånna tankar.Gör bra film ,men vi satt och grinade.

Men verkligen värld att se på , löver!

 finns inga beskrivninger, för braaa!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sophie Karlsson är mitt namn ,15år 9 månader & 2 veckor gammal hihi! brukar umgås med friends på fritiden och hitta på massa buus,går fortfarande på grundskolan i årkurs 9a :)från värmland, vill ni veta mer, bara skriv! puss

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards