bbarasophie

Alla inlägg under mars 2011

Av sophie karlsson - 17 mars 2011 07:05

Godmorgon alla ! Sovit gött`? det har ju då jah ,men nu är jag jättejätte trött..

Blir göra sejj iordning ,på med jeeansjackan idag, om det inte är för kallt (:

Blir gå t lovisa, och gå  med henne t skolan.Vaknade av att katten spydde i mitt rum !  vidriigt..   

Ni som då följer min blogg  ,som inte så måpnga gör än så länge, men det ska bli en ändring på d!   

Min blogg kommer då "handla" om vad jaghar gjort på fritiden .En blogg jag också kmr kunna få skriva av mej ,allt dåligt som har hänt.För d är ju såatt jag har det ju inte precis så enkelt.Och dom som inte vet precis allt om mej ,men ändå har ngt emot mej , som är hur töntigt som helst, sominte har en aaaaniiing om vem jag är igentligen ?   tkr jag ska ska läsa ,och fatta lite .Men ingenting jag tvingar dom! 

Nej nu blire göre sej iordning ,pussssshej ,skriver mer sen efter skolan ! 

Av sophie karlsson - 16 mars 2011 17:21

Jämt nu är jag på toppen humör!   

för det första såska jag ta hålitungan om 2 veckor typ,Stina ska ta på mej.

För det andra, så ska mamma flytta till karlstad t sommarn ,ochjag & pappa t eh lägenhet här i arvika, så kmr bo iarvika& karlstad!   

Och för det tredje så är jag glad för michelle's skull.  

Jag fattar inte med denna bloggen så specielt mkt ,mkt man ska kunna på denna, hihihihihi.Nåååågon som vet hur man lägger upp en bild på ett inlägg? Haha,omdet nuär ngn som följer min ?   ..`Men ska försöka testa här nu .. väntaaa lite.


Hahahha, jaklara ,men den blev ju inte alls stor? men ja, nu vet jkag hur iaf :)

Av sophie karlsson - 16 mars 2011 16:40

Äntligen har jag skaffat en blogg.Tog sin tid,jag är ju lite trög, det kan jag atterkänna , hehe  Hade ju en blogg först,men det var en som tog bort den ,tyvär..Men nu vet ingen mitt lösenord som tur är !    

Lovisa kom ochknackade på nyss, och frågade om jag vskulle fökje med på streetdance , men är ju sjuk :/ så hänger med nästa vecka! Måste ju liksom börja röra mej ,när jag slutade basket , och gym verkar ju inte bli ngt av? ;s så streetdance skulle sitta fint!   Jo som sagt , så är jag ju lite små sjuk.Orkade inte med skolan.Så idag har det varit en slappdag,damsuga förut och käkade våfflor.Hahah, inte fel d nej .

Nu har man chattat lite med emma som bor i k-stad, uhvad jag saknar dej tjejen!    Jag har jämt tråkigt nnu så skriver lite saker ja ;)

Ringde nyss michelle, hon fick höra en godnyhet, hahah ,hoppas du blev lycklig nu gumman! Men nu ska jag ta och väcka mamma så vi kan åka upp t mormor, länge sen jag såg den kärringen , pusshej.Bloggar mer senare !

Ni kan ju få en liten bild på mig också!:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sophie Karlsson är mitt namn ,15år 9 månader & 2 veckor gammal hihi! brukar umgås med friends på fritiden och hitta på massa buus,går fortfarande på grundskolan i årkurs 9a :)från värmland, vill ni veta mer, bara skriv! puss

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards